سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک امدادی اورژانس 115 به 46 مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی ویژه در 24 ساعت گذشته

طبق اعلام اورژانس کشور اورژانس 115 در 24 ساعت گذشته به 46 مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی امداد رسانی کرده است

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ طبق اعلام اورژانس کشور در ساعت 12:10 روز گذشته در چهار محال بختیاری دو دستگاه سمند با هم برخورد نمودند كه بلافاصله 1تيم امدادي اورژانس پيش بيمارستاني به محل اعزام، و پس از 15 دقيقه به محل حادثه رسيده و 9 نفر مصدوم حادثه پس از دريافت اقدامات اوليه و تخصصي فوريتهاي پزشكي توسط تكنسين هاي اورژانس 115 به بيمارستان امام رضا منتقل شدند.

همچنین پیرو تصادف 5 خودرو پراید در همدان تکنسین های اورژانس 115 بر بالین یک مصدوم این صحنه حاضر شدند و اقدامات پزشکی لازم را ارائه نمودند. 

در ساعت 16:47 روز گذشته در اراک یک دستگاه پراید با یک کامیون با هم برخورد نمودند كه بلافاصله 1تيم امدادي اورژانس پيش بيمارستاني به محل اعزام، و پس از 7 دقيقه در محل حادثه حاضر شد و 5 نفر مصدوم حادثه پس از دريافت اقدامات اوليه و تخصصي فوريتهاي پزشكي توسط تكنسين هاي اورژانس 115 به بيمارستان ولیعصر منتقل شدند. 

واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور زابل نهبندان دیگر حادثه روز گذشته بود که 5 مصدوم به همراه داشت که نیروهای اورژانس 115 ، 11 دقیقه پس از حادثه در صحنه حاضر شده و اقدامات درمانی مناسب را در محل به مصدومین این حادثه ارائه نمودند.

در ساعت 17:10 نیز در سمنان 10 خودرو با هم برخورد نمودند كه بلافاصله 1تيم امدادي اورژانس پيش بيمارستاني به محل اعزام گردید. خوشبختانه این تصادف زنجیره ای فقط یک مصدوم به همراه داشت که وی پس از دريافت اقدامات اوليه و تخصصي فوريتهاي پزشكي توسط تكنسين هاي اورژانس 115 به درمانگاه ایوانکی منتقل شدند.

در محور رشت، انزلی، آستارا نیز در ساعت 19:05 ، 5 خودرو با یکدیگر برخورد نمودند که 3 تیم امدادی اورژانس 115، 6 دقیقه پس از رخداد این حادثه در صحنه حضور یافتند و پس از 
ارائه خدمات پزشکی 8 مصدوم این حادثه را به بیماستان شهید نورائی تالش انتقال دادند. 

در ساعت 20:14 روز گذشته در کرمانشاه چندین خودرو با هم برخورد نمودند كه بلافاصله 3 تيم امدادي اورژانس پيش بيمارستاني به محل اعزام، و پس از 9 دقيقه به محل حادثه رسيده و 6 نفر مصدوم حادثه پس از دريافت اقدامات اوليه و تخصصي فوريتهاي پزشكي توسط تكنسين هاي اورژانس 115 به بيمارستان طالقانی منتقل شدند.

همچنین پیرو تصادف 5 خودرو پراید در همدان تکنسین های اورژانس 115 بر بالین یک مصدوم این صحنه حاضر شدند و اقدامات پزشکی لازم را ارائه نمودند.

تصادف زنجیره دیگری در قم در ساعت 4:22 رخ داد که دو تیم امدادی اورژانس 115 ، 9 دقیقه پس از حادثه در صحنه حاضر شدند و پس از ارائه خدمات پزشکی به 5 مصدوم آنها را به بیماستان منتقل نمودند.

در ساعت 3:07 روز گذشته در قم یک خاور با دو دستگاه پژو برخورد نمودند كه بلافاصله 1 تيم امدادي اورژانس پيش بيمارستاني به محل اعزام، و 4 نفر مصدوم حادثه پس از دريافت اقدامات اوليه و تخصصي فوريتهاي پزشكي توسط تكنسين هاي اورژانس 115 به بيمارستان منتقل و یک نفر را در محل درمان نمودند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اورژانس ، مصدوم ، خدمات ، پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.