سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس انجمن جایگاه‌داران عرضه کننده سوخت کشور:

گاز جایگاه‌های "سی ان جی" در تمام مناطق سردسیر قطع شد/تداوم "قطعی گاز" در برخی مناطق تهران

بیژن حاج محمدرضا با اعلام این که گاز تمام جایگاه‌های سی.ان.جی در تهران و تمام مناطق سردسیر قطع شده است گفت: تصمیم هئیت عالی وزارت نفت براین است به دلیل تامین گاز بخش خانگی گاز سی ان جی ها و صنایع و مراکز صنعتی و تجاری قطع شود.

بیژن حاج محمدرضا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: برای تامین گاز مورد نیاز بخش خانگی گاز 250 جایگاه‌ سی ان جی در استان تهران قطع شده است.

وی با اظهار این که تعطیل شدن جایگاه‌های سی ان جی مصرف بنزین را در این روز ها افزایش داده است گفت: با وجودی که بار سوخت‌ گیری خودرو های دوگانه سوز به جایگاه‌های بنزین منتقل شده است اما شاهد صف‌ های طولانی در جایگاه‌های بنزین نیستیم.

رییس انجمن جایگاه‌داران عرضه کننده سوخت خاطر نشان کرد: تامین و توزیع سوخت در کشور به خوبی در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حاج محمدرضا تصریح کرد: به دلیل سرمای شدید شبکه گاز با افت فشار همراه شده و نه تنها گاز جایگاههای سی ان جی بلکه گاز تمام کارخانجات صنایع و مراکز تجاری و صنعتی از امروز قطع شده است تا زمانی که شرایط به حالت عادی برنگردد قطعی گاز در جایگاهها ادامه دارد.

رییس انجمن جایگاه‌داران عرضه کننده سوخت کشور تاکید کرد: زمانی گاز به جایگاههاتوزیع می شود که مصرف و برداشت خزانه اصلی به حالت عادی برگردد.

وی از کار افتادن تجهیزات الکترونیکی جایگاه‌های سوخت به دلیل سرما را رد کرد و گفت: سرور و هارد تجهیزات مورد نظر در روزهای گرم نیز دچار مشکل می‌شود و ربطی به سرمای هوا ندارد.  هم اکنون تنها هارد دو جایگاه دچار مشکل شده که در حال برطرف کردن آن هستیم.

حاج محمدرضا در موردعرضه سوخت در جایگاه‌های استانهای گیلان و مازندران هم گفت: با هماهنگی‌های خوبی که صورت گرفت در این دو استان نیز هیچ مشکلی برای عرضه سوخت وجود ندارد. حتی به دلیل کمبود گاز، نفت سفید و گازوییل در اختیار خانوارها قرار گرفته است.


***تداوم "قطعی گاز" و افت فشار در برخی مناطق تهران

یکی از شهروندان تهرانی ساکن در منطقه جنت‌آباد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: در حال حاضر با وجود اعلام مسئولان شرکت ملی گاز ایران در خصوص عدم قطعی گاز ، اما شاهد قطع شدن گاز طی چند ساعت اخیر در منطقه خود هستیم به گونه‌ای که طی دو تا سه روز گذشته چندین بار گاز منظقه جنت آباد قطع و وصل شده است و هم اکنون هم از ساعت 11.30 دقیقه قطع و هنوز وصل نشده است.

این شهروند تهرانی تصریح کرد: در این رابطه تماس‌های مکرر با مسئولان اداره گاز منطقه نیز داشته‌ایم و آنها نیز اعلام کردند که ما در حال پیگیری رفع مشکل هستیم و گفته‌اند که حتی ما خودمان هم با قطعی گاز مواجه هستیم.

در پی تماس خبرنگار باشگاه خبرنگاران با شماره 194 مرکز پیام امداد گاز یکی از کارشناسان تصریح کرد: معلوم نیست که این قطعی و کاهش افت فشار گاز تا کی در برخی مناطق تهران ادامه دارد.

این کارشناس تصریح کرد:‌ این قطعی گاز و افت فشار عمدتا در مناطق غرب، شمال غرب و شمال تهران است که شرکت امداد گاز پیگیر رفع این مشکل است.


انتهای پیام/


برچسب ها: قطع ، گاز ، سی ان جی ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد هادی
۱۶:۰۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
ما ساکن کرج هستیم و فشار گاز به حدی کم هست که پکیج داره از کار می افته. اجاق گاز هم در حدی نیست که حتی بتونه اب جوش بیاره. از مدیریت بسیار خوب مسئولین سپاسگزاریم!