سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولایتی در جمع خبرنگاران:

ایران به حفظ حقوق مسلم خود که خواسته ملت است پافشاری خواهد کرد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران اراده و آمادگی محکم و روشنی برای ادامه مذاکرات دارد و به حفظ حقوق مسلم ایران که خواسته ملت است پافشاری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "علی اکبر ولایتی" ظهر امروز امروز در حاشیه دیدار با وزیر امور خارجه سوئد در جمع خبرنگاران جلسه امروز با وزیر امور خارجه سوئد را مثبت دانست و اظهار داشت: در این دیدار روابط دوجانبه و منطقه‌ای مهم مورد تبادل و گفتگو قرار گرفت.
 
ولایتی با اشاره به مطرح شدن موضوع فعالیت هسته‌ای ایران تصریح کرد: ایران اراده و آمادگی محکم و روشنی برای ادامه مذاکرات دارد و به حفظ حقوق مسلم ایران که خواسته ملت است پافشاری خواهد کرد.
 
وی با بیان این مطلب که هیچگاه جمهوری اسلامی ایران از حقوق خود عقب‌نشینی نخواهد کرد ادامه داد: آنچه ایران انجام می‌دهد در چارچوب مقررات و کاملا موافق نظارت نهادهای بین‌المللی است زیرا تمام کشورهایی که قرارداد ان‌پی‌تی را امضا کردند می‌توانند از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای بهره‌مند شوند.
 
مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری با اشاره به بحران سوریه و دخالت بیگانگان اظهار داشت: تصور کشورهای بیگانه این بود که می‌توانند نظام سوریه را به وسیله تروریست‌ها ثابت کنند و اکنون 70 کشور علیه سوریه می‌جنگند که تعدادی از این افراد از کشورهای اروپایی وارد سوریه می‌شوند. مجامع بین‌المللی و سازمان ملل متحد باید در موضوع سوریه دخالت کنند.
 
وی با بیان اینکه در موضوع سوریه ایران از ابتدا راه حل سیاسی را مورد تاکید قرار داده است، افزود: کشورهایی که به دنبال راه حل نظامی بودند اکنون به دنبال راه حل سیاسی هستند و تن به واقعیت خواهند داد و راه حل سیاسی همان چیزی است که جمهوری اسلامی از ابتدا می‌گفت.
 
ولایتی خاظر نشان کرد: آنچه که در عراق می گذرد استمرار حرکت نامعقول و غیر قابل قبول کسانی است که از تروریسم حمایت می‌کنند و تروریست‌ها باید بدانند که مردم عراق توانستند صدام را سرنگون و آمریکا را بیرون کنند و حتما با اتحاد می‌توانند علیه تروریسم به موفقیت برسند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.