سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدانی: برخی‌ها نمی‌خواهند استقلال به هدفش برسد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به مسائل حاشیه‌ای که برای تیم استقلال ایجاد شده است برخی‌ها نمی‌خواهند استقلال به اهدافش‌ برسد.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم استقلال حرکت رو به جلوی خوبی داشت اما متاسفانه برخی از دوستان با ایجاد مسائل حاشیه‌ای فکر قلعه‌نویی را مشغول کردند و این کار باعث عقب افتادن تیم استقلال از رسیدن به اهدافش‌ شد.
 
 وی افزود: ما برای مقابله با تیم فوتبال  مس کرمان همه تلاش خود را کرده بودیم اما باید بگویم که بازیکنان خود را از لحاظ روحی و روانی به آمادگی مطلوب نرسانده بودیم ولی همچنان انگیزه خود را برای قهرمانی از دست نداده‌ایم.
 
همدانی درباره بالا بودن  میانگین سن بازیکنان استقلال گفت: ما قبول داریم که میانگین سنی بازیکنان تیممان‌ بالاست اما تلاش می‌کنیم برای سال آینده این مشکل را حل کنیم اما قطعا می‌توانیم با همین میانگین سنی به قهرمانی برسیم .
 
مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: حضور تیم فوتبال مس را برای اولین بار به فینال جام حذفی به مسئولان این تیم تبریک می‌گویم، به هر حال این از زیبای‌های جام حذفی است که یک تیم قعر جدول به فینال جام حذفی صعود می‌کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، مسائل ، توجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.