سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبوی در جمع خبرنگاران:

اسلام محدود به مرزهای جغرافیایی نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حکومت اسلامی امروز شکل جهانی پیدا کرده و اسلام محدود به مرزهای جغرافیایی نیست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "سیدمرتضی نبوی" با حضور در منزل "شهید نواب صفوی" درباره تاثیر شهید بزرگوار در ایجاد و جریان سازی انقلاب اسلامی گفت: شهید نواب صفوی در آن دوران تاریک تصویر روشنی از حکومت اسلامی داشت که به همت امام خمینی(ره) به انجام رسید.
 
وی گفت: حکومت اسلامی امروز شکل جهانی پیدا کرده و اسلام محدود به مرزهای جغرافیایی نیست لذا این مهم را هانتیگتون کشف کرده و مسئله برخورد فرهنگ‌ها و تمدن‌ها را مطرح کرد که اسلام یک پیوندی است که مرز جغرافیایی ندارد.
 
نبوی اذعان کرد: امام خمینی(ره) سه هدف عمده داشتند که هدف داخلی ایشان از بین بردن طاغوت و رژیم شاهنشاهی بود و هدف منطقه‌ای ایشان حذف رژیم صهیونیستی و هدف نهایی ایشان آمریکا بود چراکه ریشه‌های بدبختی دنیا را آمریکا می‌دانستند.
 
وی تصریح کرد: امروز آمریکا هیچ طرحی را در منطقه نتوانسته به درستی انجام دهد و به پیروزی برساند.
 
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: سقوط رژیم شاهنشاهی در مقطعی انجام پذیرفت که شاه مورد حمایت آمریکا و شوروی بود و دنیا از وی حمایت می‌کرد اما اراده خدا بسیار بالاتر ازهمه است و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
 
نبوی در پایان خاطر نشان کرد: نهضت‌های فلسطینی به دنبال نهضت انقلاب اسلامی به مبارزه پرداخت و رژیم صهیونیستی با همه امکانات و تجهیزات نتوانست در مقابل حماس و حزب الله لبنان بایستد و شکست خورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، مجمع ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.