سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورمزیار: تیم مس کرمان مزد تعویض‌هایش را گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برد دیروز تیم مس کرمان نتیجه تعویض‌های لوکا بود و تیم مس مزد تعویض‌هایش را گرفت.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره بازی تیم فوتبال استقلال در مقابل مس کرمان گفت: در بازی دیروز زمین فوتبال شرایط جالبی برای دو تیم نداشت اما با همین شرایط نامطلوب لوکا در نیمه دوم با تعویض‌های خوبش توانست بازی را جذاب کند. برد دیروز تیم فوتبال مس کرمان نتیجه تعویض‌ لوکا ‌بود و این سرمربی مزد تعویض هایش را گرفت.
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر قعله‌نویی هم تعویض انجام می‌داد می‌توانست میانه میدان را به دست بگیرد و قطعا پیروز میدان می‌شد.
 
ورمزیار بیان کرد: تمام بازیکنان تیم فوتبال استقلال تلاش خود را در این بازی انجام دادند.
 
وی درباره بالا بودن میانگین سن بالای بازیکنان  تیم فوتبال استقلال گفت: بالا بودن میانگین سنی می‌تواند یکی از دلایل باخت تیم استقلال باشد اما تیم استقلال در بازی های قبلی خود هم با وجود همین بازیکنان سن بالا به پیروزی می‌رسید پس این نمی‌تواند دلیل توجیه کننده‌ای باشد.
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره حضور تیم فوتبال مس کرمان برای اولین بار در فینال جام حذفی خاطر نشان کرد:  این از شگفتی‌های جام حذفی است که هرگز قابل پیش بینی نیست  به هر حال سیر بازی‌های تیم استقلال با تیم فوتبال مس کرمان فرق می‌کند در جام حذفی قرعه مهم ترین دلیل برای صعود است تیم مس تا این مرحله تیم‌ها دسته 1.2 را شکست داده است اما تیم استقلال با چند تیم لیگ برتری بازی کرده است و آن ها را شکست داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، دیروز ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.