سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان انتقام جویی از دختر همکلاسی/پلیس فتا به هتک حیثیت پایان داد

با اقدام ماموران پلیس فتای اردبیل دستبند عدالت بر دستان عامل هتک حیثیت دختر جوان زده شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ اکبر امینی رئیس پلیس فتای استان اردبیل در این خصوص گفت: دختر جوانی با مراجعه به مراجع قضایی علیه فردی ناشناس که با ایجاد وبلاگ‌های متعدد در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز کرده و باعث هتک حیثیت وی شده اعلام شکایت کرد.
 
وی ادامه داد: با مشخص شدن موضوع، ماموران پلیس فتای اردبیل اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی عامل هتک حیثیت آغاز و پس از چند روز تلاش ردپای متهم را در شهرستان اردبیل پیدا و این فرد را در عملیاتی ویژه دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.
 
رئیس پلیس فتای استان اردبیل اظهار کرد: هر چند فرد دستگیر شده در مراحل اولیه تحقیق منکر هر نوع بزه بود؛ ولی او در مواجهه با مدارک پلیس، لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف و علت این اقدام ناپسند و زشت را انتقام جویی از شاکیه که همکلاسی‌اش بود؛ عنوان کرد.
 
امینی با اشاره به معرفی فرد دستگیر شده به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: نشر اکاذیب و انتشار مطالب توهین‌آمیز در فضای مجازی بر علیه افراد برابر قانون جرم محسوب شده و به شهروندان بخصوص جوانان و نوجوانان توصیه می‌شود از دست زدن به این کارها که عواقب شومی نیز به همراه دارد پرهیز و اختلافات را منطبق با قانون و عرف جامعه حل و فصل کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.