سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میهمانی لاله‌ها در مزار شهدای گمنام منطقه 2 تهران

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 2 تهران گفت: همزمان با دهه فجر مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام منطقه 2 تهران و دیدار با خانواده معظم شهدا با حضور مسئولین منطقه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، صابونچی با اشاره به سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های شهرداری در دهه فجر انقلاب با هدف تجدید میثاق با امام و رهبری، شهدا و آرمان‌های امام و انقلاب است همچنین تعمیق ارزش‌ها و باورها به نسل آینده از وظایف خدمتگزاران جامعه است.
 
وی افزود: به این منظور مطابق برنامه‌ هر ساله که امسال مصادف با 17 بهمن ماه قرار گرفته، مزار شهدای گمنام غبارروبی می‌شود و از خانواده‌های معظم شهدای روزهای پیروزی انقلاب اسلامی که در پیروزی و نگهداشت انقلاب نقش مهمی داشتند دیدار و تقدیر می‌شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدای گمنام بوستان نهج‌البلاغه، پارک پرواز و مسجد قدس، دیدار از خانواده شهدا با حضور شهردار منطقه صورت می‌گیرد.
 
صابونچی با اشاره به برنامه‌های نواحی منطقه 2 در این روز اظهار داشت: شهردار هر ناحیه به دیدار خانواده شهید ناحیه خود می‌رود تا به روح بلند شهدای انقلاب که بی‌ادعا جان خود را در راه آزادی وطن فدا کردند ادای احترام کنند.
 
وی در پایان اظهار داشت: شهدا سرمایه‌های جاودان ملت ایران و الگویی برای آیندگان در حفظ و نگهداری از میهن و نمونه ایثار، اخلاق و از خودگذشتگی هستند که با ادامه راه آنان می‌توان قله‌های بلند پیروزی را فتح کرد .

انتهای‌پیام/
برچسب ها: غبارروبی ، مزار ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.