سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

رتبه اول بانک رفاه در استان اصفهان از نظر رشد منابع و پرداخت تسهیلات

رییس اداره امور شعب بانک رفاه کارگران استان اصفهان گفت: بانک رفاه استان از نظر منابع و رشد منابع و مصارف پرداخت تسهیلات رتبه اول را در استان از آن خود کرد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، وحید خانلری در نشست خبری افزود: بانک رفاه در سال 91 و 92 نزدیک به 120 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران پرداخت کرده ، همچنین میزان تسهیلات پرداختی در 10 ماهه امسال در استان اصفهان به هفت هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی بااشاره به اینکه 84 شعبه بانک رفاه در استان فعال است، خاطرنشان کرد: برای هشتمین سال پیا پی بانک رفاه عنوان اول رضایتمندی مشتریان را به خود اختصاص داد.
رییس اداره امور شعب بانک رفاه کارگران استان اصفهان اظهار کرد: در 10 ماه گذشته اولویت اصلی مدیران بانکی رفاه ترویج خدمات بانکداری التکرونیک و احترام به مشتریان بوده است و پرداخت حق بیمه نیز به صورت الکترونیکی از طریق بانک رفاه انجام می شود.
وی گفت: در حال حاضر از طریق بانکداری الکترونیکی دستگاههای خود پرداز، تلفن بانک و دستگاههای کارتخوان در شعب تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری حق بیمه دریافت و پرداخت می شود.
خانلری اظهار کرد: 185 هزار مستمری بگیر در سطح استان اصفهان حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند و می توانند روزانه 400 هزار تومان از دستگاه خودپرداز برداشت کنند.
وی با بیان اینکه در طرح بازسازی منزل به مستمری بگیران تا سقف0 15 میلیون ریال وام پرداخت می شود، گفت: نزدیک به 16 هزار نفر از این طرح استفاده کرده اند.
وی گفت: نکته مثبت در بانک رفاه کارگران استان نسبت مطالبات است که یک درصد تسهیلات پرداختی این بانک را شامل می شود .


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، نشست ، خبری ، بانک ، رفاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.