سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک بانوی نیکوکار آپارتمان خود را وقف توسعه علم کرد

برای اولین بار دراستان کرمان ملکی به ارزش دو میلیارد و 80میلیون ریال توسط یک بانوی خیر اندیش کرمانی وقف گسترش تحقیق و پژوهش علمی شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، توران مشتاقی‌زاده تمام دارایی خود را که یک واحد آپارتمان مسکونی واقع دربلوارجهاد کرمانبه مساحت 100 متر مربع و با ارزش 2 میلیارد و 80 میلیون ریال بود با نیت کمک به تحقیق و پژوهش درعرصه‌های علمی و تکنولوژی، ویژه دانشجویان ومحققان دانشگاهی وقف کرد تا نام خود را در زمره اولین واقفان این عرصه در اسان کرمان جاودانه سازد.

این واقف خیر اندیش در خصوص نیت خود از این وقف ارزشمند افزود: پس از بررسی و تحقیقات فراوان و مشاوره گرفتن از استادان و پژوهشگران دانشگاهی وهمچنین پس از مشاوره با دفتر وقف‌های جدید اداره کل اوقاف و با توجه به اینکه تاکنون در استان کرمان گامی درعرصه وقف با نیت کمک به علم و پژوهش صورت نگرفته بود، این واحد آپارتمانی که تمام دارائیم بود را در راه کمک به تسریع درتحقیقات علمی وقف کردم تا پس ازحیاتم دراین راه صرف شود.

مشتاقی‌زاه با اشاره به اهمیت وقف تاکید کرد: وقتی انسان در راه خیر قدمی بر می ‌دارد و چیزی را درراه اصلاح امور دین و نیاز جامعه وقف می‌کند .

وی خاطر نشان کرد: نهایت آرزوی من این است که نتیجه این اقدام بتواند گامی هر چند ناچیز اما مفید در راستای کسب دستاورد‌های علمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد و بتوانم سهم کوچکی برای فرهنگ سازی دراین عرصه نوین داشته باشم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کرمان ، خیراندیش ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.