سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبری: رنگ مدال جام تختی مهم نیست/امیدوارم رضایت مربیان و مردم جلب شود

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی 2013 بوداپست گفت: در مسابقات جام تختی این که چه مدالی را تصاحب کنم اصلا مهم نیست فقط امیدوارم با کشتی های قابل قبول خود رضایت مربیان و مردم را به دست آورم.

عزت‌الله اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:با صلاحدید کادر فنی تیم ملی قرار شد در مسابقات جام جهان پهلوان تختی کشتی بگیرم به همین منظور در هفته های گذشته تمریناتم را طوری  دنبال کردم تا آماده حضور در این رقابتها شوم.

وی درباره این که چقدر برای حضور در مسابقات جام تختی آماده است گفت:در حدود 50 تا 60 درصد به لحاظ جسمی آماده هستم و از نظر فنی نیز سعی می کنم نکاتی را که مربیان تیم ملی گوشزد کرده اند رعایت کنم تا نتیجه لازم را در جام تختی به دست آوردم.

اکبری در ادامه عنوان کرد:با تلاش مسئولان فدراسیون کشتی و شخص رسول خادم تیم های خارجی بسیار خوبی در جام تختی شرکت کرده اند که نشان می دهد سطح این مسابقات بالا خواهد بود،در هر صورت امیدورام نماینده شایسته ای برای کشورم باشم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کند در جام تختی صاحب چه مدالی شود گفت: فرقی ندارد صاحب چه مدالی شوم چیزی که برای من اهمیت دارد رضایت مربیان و مردم از کشتی هایم است.اهل شعار دادن نیستم به همین دلیل حرفم را روی تشک کشتی خواهم زد.

سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی روزهای 17 و 18 بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.