سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه و شهرسازی در جاده چالوس:

راه‌‌های اصلی "مناطق شمالی" کشور باز است

وزیر راه و شهرسازی امروز در بازدید از محورهای حوزه استحفاظی استان البرز اعلام کرد تمام راه‌های اصلی استان‌های شمالی باز است و امروز بازگشایی در راه‌های روستایی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، عباس آخوندی که امروز با حضور در جاده چالوس در ساماندهی گرو‌ه‌هار راه‌داری نظارت داشت بیان کرد: همکاران ما از ابتدای ساعات ریزش نزولات آسمانی در جاده‌ها مستقر بودند و همه منتظر برف بودیم و برای بازگشایی‌ راه‌ها همه کمک کردند.
 
وزیر راه و شهرسازی که در جاده چالوس سخن می‌گفت یادآور شد: استان‌های گلستان، قزوین، تهران، البرز و سپس خراسان شمالی ماشین‌آلات راه‌داری را برای بازگشایی جاده های استان‌های شمالی اعزام کردند که با فعالیت‌ آنها تمام راه‌‌‌های اصلی هم اکنون باز است.
 
وی افزود: 30 دستگاه برف‌روب از استان‌های یاد شده به مناطق شمالی کشور اعزام شده‌اند و بازگشایی در راه‌های روستایی همچنان ادامه دارد.
 
آخوندی در پایان تأکید کرد: لازم است از مردم تشکر کنم که شب گذشته به عنوان یکی از سردترین شب‌های سال،بنابر درخواست ما تردد کمتری در جاده‌های شمال کشور داشتند و الحمدلله شب گذشته تصادفی در جاده‌ی چالوس گزارش نشد و تردد کمتری را شاهد بودیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.