سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر آلمان در کیف فراخوانده شد

وزارت خارجه اوکراین در واکنش به اظهارات "فرانک والتر اشتاین مایر"، وزیر خارجه آلمان، سفیر آلمانی در کیف را احضار کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازروسیا الیوم؛ وزارت خارجه اوکراین روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که سفیر آلمان در واکنش به به اظهارات وزیر خارجه آلمان درباره اعمال تحریم ها علیه اوکراین، فراخوانده شد.
 
 کیف از آلمان انتظار دارد که نقش سازنده و غیر جانبدارانه خود برای حل سیاسی بحران کنونی اوکراین را ایفا کند.
 
اظهارات وزیر خارجه آلمان در خصوص استفاده از ابزار تحریم بر ضد دولت اوکراین در حالی است که آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان هفته گذشته هرگونه اعمال تحریم بر ضد کیف را رد کرده بود.
 
"فرانک والتر اشتاین مایر" طی سخنانی تاکید کرد که اگر راهکار سیاسی برای پایان دادن به بحران اوکراین پیدا نشود باید از تحریم به عنوان تهدیدی بر ضد دولت کیف استفاده کرد.
 
وزیر خارجه آلمان گفت:من فکر می کنم که در شرایط کنونی باید تحریم ها را به عنوان یک تهدید به اوکراین نشان دهیم و برلین باید برای اتخاذ تحریم ها بر ضد اوکراین در صورت عدم بهبود شرایط این کشور آماده باشد.
 
تهدید آلمان برای اعمال تحریم بر ضد اوکراین در حالی است که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از آغاز مذاکرات واشنگتن و اتحادیه اروپا برای اعطای کمک مالی به دولت جدید اوکراین خبر داده است.
 
مخالفت "ویکتور یانوکویچ" رئیس جمهور اوکراین با امضای قرارداد تجارت آزاد با اتحادیه اروپا و چرخش ناگهانی وی به سوی روسیه آتش اعتراضات داخلی اوکراین را شعله ور کرده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.