سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا شیخ معتدل از کوره در رفته است؟

شنیده ها حکایت از آن دارد که دولت روحانی از برخی افراد و رسانه های منتقد به دادگاه شکایت کرده و خواستار دستگیری آنها شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  ، برخی تحلیلگران می گویند ادبیات به شدت عصبی و رادیکال رییس جمهور علیه منتقدان توافق هسته ای از مشورت های برخی مشاوران وی ناشی شده که «خودزنی هسته ای» را تنها راه منحرف شدن افکار عمومی و رسانه های اصولگرا از افتضاح مدیرتی در توزیع سبد کالا ارزیابی کرده اند.

شنیده های «ایران هسته ای» حکایت از آن دارد که اظهارات تند و غیر محترمانه حسن روحانی امری دفعی یا اتفاقی نبوده بلکه اقدامی برنامه ریزی شده برای کم کردن انتقادات از رفتار مدیرتی دولت در مسئله توزیع سبد کالا و همچنین ناتوانی دستگاه های دولتی از امداد رسانی به هموطنان گرفتار برف و سرما بوده است.

بر اساس برخی خبرها مشاوران رسانه ای آقای روحانی به وی پیشنهاد کرده اند با منتقدان توافق هسته ای چنان تند سخن بگوید که چاره ای جز نشان دادن واکنش برای آنها باقی نماند و به این ترتیب بحث ناکارآمدی مدیریتی دولت به حاشیه برود.

حسن روحانی امروز (دوشنبه، 15 بهمن) در جمع تعدادی از دانشگاهیان منتقدان خود را کم سواد و اقلیتی محدود خوانده که از محل های خاصی خط می گیرند.

در عین حال، ناظران این موضوع را انکار نمی کنند که آقای روحانی به شدت از انتقاداتی که به توافق ژنو انجام شده و تیم مذاکره کننده و مقام های دولتی قادر به پاسخگویی محترمانه و متقاعد کننده حتی به یکی از آنها هم نبوده اند عصبانی است.

توافق ژنو که روز 3 آذر امضا شد، سندی عمیقا نامتوازن است که در آن بدون دریافت هیچ ما به ازای درخور، امتیازهای تاریخی به امریکا و غرب واگذار شده است.

جریان منتقد توافق ژنو به دلیل مراعات مصالح ملی تا کنون به شدت در نقد توافق احتیاط به خرج داده و بسیاری از نکات خود  را به طور علنی مطرح نکرده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که دولت روحانی از برخی افراد و رسانه های منتقد به دادگاه شکایت کرده و خواستار دستگیری آنها شده است.
برچسب ها: شیخ معتدل ، کوره ، روحانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.