فیاض در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص عدم برقرار تماس تلفنی و ناکار آمدی سایت نوبت دهی بیمارستان میلاد گفت: حجم تماس به بیمارستان بیش از میزان پاسخگویی است و به همین دلیل بیمه شدگان تصور میکنند سیستم نوبت دهی دچار مشکل است، در صورتی که بر اساس برنامه ریزی ما تنها راه چاره در این است که تماس مستقیم با بیمارستان نداشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه نظام ارجاع مشکل را حل خواهد کرد افزود: با اجرای نظام ارجاع در بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی مشکل ازدحام بیمار در بیمارستان میلاد حل خواهد شد و افرادی که نیازمند خدمات درمانی از این بیمارستان هستند، با ارائه معرفی نامه و بدون گرفته نوبت میتوانند از خدمات درمانی مورد نیاز خود بهرمند شوند.
مدیر عامل بیمارستان میلاد خاطرنشان کرد: سایر افراد هم میتوانند از طریق درمانگاهها و بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی خدمات درمانی مورد نیاز خود دریافت کنند./
انتهای پیام/