سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حق‌شناس در جمع خبرنگاران:

جلسه بعدی با حضور رئیس‌جمهور برگزار شود/ توافق احزاب با وزارت کشور برای واگذاری زمین به خانه احزاب

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از پیشنهاد احزاب به وزیر کشور مبنی بر در نظر گرفتن ساختمان یا محلی برای خانه احزاب و استقبال وزیر کشور از این پیشنهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در حاشیه نشست امروز(سه‌شنبه) وزیر کشور با فعالان سیاسی و حزبی با حضور در جمع خبرنگاران درباره مباحث مطرح شده در این نشست اظهار داشت: در این جلسه فرصت کافی برای شنیدن مطالبات نمایندگان احزاب گذاشته شد که تقریبا چهارپنجم جلسه به سخنان احزاب اختصاص داشت.
 
حق‌شناس پیشنهاداتی پیرامون خانه احزاب، یارانه احزاب، معاضدت حقوقی و مجوز خانه احزاب را از مباحث مطرح شده در این نشست عنوان کرد و گفت: همه نمایندگان احزاب در این نشست در بحث احیای خانه احزاب توافق کردند، همچنین وزارت کشور برای بازگشایی خانه احزاب اعلام آمادگی کرد.
 
وی با بیان اینکه خانه احزاب محل رقابت حزبی نبوده بلکه محل همکاری و گفت و شنود است ، اضافه کرد: رقابت بایستی بیرون از خانه احزاب باشد، در درون بایستی تلاش‌ها در جهت همکاری‌های حزبی پیش رود، در این جلسه پیشنهاد شد که ساختمانی برای خانه احزاب در نظر گرفته شود.  
 
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: وزارت کشور از پیشنهاد نمایندگان احزاب استقبال کرد تا درباره قبل از پایان سال موضوع مکان خانه احزاب به نتیجه برسند، در این زمینه دولت وزارت مسکن، شهرداری و شورای شهر بایستی زمینی را در نظر بگیرند تا خانه احزاب مجددا در آن محل فعالیت کند.
 
حق‌شناس با بیان اینکه انتظار داریم جلسه آینده با حضور رئیس‌جمهور و احزاب برگزار شود، اظهار داشت: در این جلسه چند ایده داده شد که  یکی از این پیشنهادها این بود که رؤسای دوره‌های پیشین خانه احزاب از احزاب دعوت کنند و جلساتی را تشکیل دهند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.