سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

شرکایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد شد

با درخواست استعفای رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد، در حکمی اصغر شرکایی به عنوان رئیس این اداره منصوب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، مسعود اقلامی پیش از ظهر امروز در تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد، اظهار داشت: با درخواست حمیدرضا عباسی‌دادگر رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد، اصغر شرکایی را به عنوان رئیس این اداره منصوب کردیم.

وی با قدردانی از خدمات شایسته عباسی‌دادگر، گفت: ایشان قبل از ادغام وزرات تعاون با کار و امور اجتماعی نیز ارتباط تنگاتنگ و  فعالیت گسترده‌ای با ما داشتند.

مدیرکل کار، تعاون و امور اجتماعی همدان گفت: از ایشان به عنوان کارشناس در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد استفاده خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز مسئولیت در جامعه اسلامی را یک امانت الهی خواند و گفت: اگر  مسئولان خدمت به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند، هم رضایت خداوند را جلب کرده‌اند و هم توشه‌ای برای آخرت خود به همراه خواهند داشت.

حمزه عبدکوند با قدردانی از تلاش‌های عباسی‌دادگر رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: انتخاب فرزندی از خانواده شهدا برای ریاست این اداره کار ارزشی است که قطعاً فعالیت ایشان به مراتب بیشتر، بهتر و سنگین‌تر خواهد بود.

در پایان از زحمات حمیدرضا عباسی‌دادگر قدردانی و حکم ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد به اصغر شرکایی داده شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: انتصاب ، تعاون ، همدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.