سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

دستگیری عامل انتشار مطالب غیراخلاقی در ایلام

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی ایلام گفت: عامل مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی در این استان شناسایی و دستگیرشد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  سرگرد  علی عباسی کسانی  با بیان این مطلب گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس در یکی از شبکه های اجتماعی با صفحه ای مواجه که در آن فردی با شناسه کاربری خاص (غیر اخلاقی) اقدام به هرزه نگاری و تحریک دیگر کاربران این شبکه (حوزه استان) به مسائل خلاف عفت کرده بود.
بگفته سرگرد کسانی با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با تلاش شبانه روزی کارشناسان و با انجام اقدام های فنی و تخصصی و استفاده از روش های مختلف هویت متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر شد..
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی ایلام افزود: یکی از آسیب های جدی شبکه های اجتماعی موارد غیر اخلاقی است که کاربران روان پریش با توجه به هویت پنهان خود به آن مبادرت می کنند.
وی افزود: پلیس فتا با این گونه موارد بشدت مقابله خواهد کرد و از هموطنان خواست در صورت مواجه با چنین مواردی مراتب را به وب سایت پلیس فتا گزارش دهند.
 
 
 
 انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.