سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاری دوره الکترونیکی فروشندگی حرفه‌ای در قم

به همت مرکز آموزش بازرگانی، دوره الکترونیکی فروشندگی حرفه‌ای و موثر به صورت مجازی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان قم، مخاطبان در «دوره الکترونیکی فروشندگی حرفه‌ای و موثر» با اصول حرفه‌ای‌گری در ارتباطات و مذاکرات فروش را می‌آموزین و با انواع تکنیک‌ها برای فروش بیشتر و موثرتر آشنا می‌شوند.

این دوره کاربردی آموزشی با نام «اصول و تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای و موثر» نیز به مخاطبان معرفی شده است که معادل 16 ساعت آموزشی به صورت مجازی برگزار می‌شود و با توجه به برگزاری مجازی در این دوره، دسترسی 24 ساعته در کل هفته در هر زمان و هر مکان از طریق اینترنت برای مخاطبان وجود دارد.

اهداف برگزاری این دوره آموزشی شامل «آشنایی با اصول و فنون فروش حرفه‌ای»، «تسلط بر روش‌ها و ویژگی‌های فروش موثر»، «ارتباطات و مذاکرات موفق در فروش حضوری» و «مدیریت اعتراضات و نارضایتی‌های مشتری» است.

مهم‌ترین محتوای این دوره را خصوصیات فروشنده حرفه‌ای، مهارت‌های ارتباطی کادر فروش، نحوه صحیح آغاز فرآیند فروش، شناخت انواع نیازهای مشتری، مذاکره روی قیمت و مهارت‌های فروش، مدیریت اعتراضات مشتریان، روش‌های خاتمه فروش، نکات و مطالب تکمیلی مهم در مورد ترویج و ابزارهای پیشبرد فروش تشکیل می‌دهد.

مخاطبان این دوره، مدیران ارشد سازمان‌ها، مدیران بازاریابی و فروش سازمان‌ها، مشاوران بازاریابی و فروش و فروشندگان و توزیع کنندگان هستند.

گفتنی است، تدریس این دوره آموزشی را علی عیاری از مجرب‌ترین مشاوران و مدیر بازاریابی و امور مشتریان سازمان مدیریت صنعتی بر عهده دارد.

همچنین این مدرس برجسته تاکنون در زمینه‌های مدیریت بازاریابی، مدیریت توزیع و فروش، قیمت‌گذاری، بازاریابی استراتژیک، اصول و فنون موفقیت در فروش تدریس داشته است و از مهم‌ترین سوابق وی در این زمینه می‌توان به تاسیس دوره‌های بازاریابی سازمان مدیریت صنعتی در سال 1371 و تدریس دوره‌های بازاریابی و فروش از سال 1371 تا کنون در سازمان‌ها و موسسات معتبر اشاره کرد.

برچسب ها: قم ، الکترونیک ، فروشندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.