سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشته شدن یکی از نیروهای امنیتی تونس در درگیری‌ها

یک تن از نیروهای ژاندارم تونس و 4 تن از افراد مسلح در درگیری‌های این کشور کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری یونایتدپرس ، یک تن از نیروهای ژاندارم تونس و 4 نفر از افراد مسلح در درگیری‌هایی که بین نیروهای امنیتی و افراد مسلح در ساعات پایانی شب گذشته در نزدیکی پایتخت این کشور روی داد کشته شدند.

سخنگوی وزارت کشور تونس ، سرگرد "محمد علی العروی" در سخنانی رادیویی امروز گفت : یکی از عناصر نیروهای گارد ملی(نیروهای ژاندارمی) و 2 یا 3 تن از عناصر تروریستی در طی این درگیری‌ها کشته شدند.

وی گفت : این عناصر تروریستی دارای کمربند انفجاری و مواد منفجره بودند. وی گفت : این آمار اولیه از تعداد کشته‌شدگان است که می تواند افزایش یابد.

منابع رسانه‌ای از قول افسران امنیتی در منطقه مورد درگیری گزارش داده‌اند که 4 تن از افراد مسلح در طی این درگیری‌ها که درنوع خود و از زمان روی کار آمدن دولت جدید به ریاست "مهدی جمعه" نخست وزیر جدید این کشور بی سابقه است ، کشته شده‌اند.

مقامات رسمی تونس در مورد درگیری‌هایی که دوشنبه شب در منطقه "رواد" واقع در شمال غرب پایتخت تونس روی داده ، نوعی خاموشی در پیش گرفته اند.

این درگیری‌ها که در آن مسلسل‌های خودکار و بمب‌های دستی بکار می‌رود از خطرناک‌ترین درگیری‌هایی است که تا به حال اطراف پایتخت تونس شاهد آن بوده است.

شایان ذکر است که منطقه رواد یکی از مناطق تونس می‌باشد که فعالیت گروه‌های سلفی نزدیک به گروه "انصار الشریعه" که گروه سلفی جهادی استزیاد می‌باشد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بین الملل ، تونس ، کشته ، زخمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.