سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش اورژانس در زمان برودت هوا

با توجه به شرایط جوی کنونی، افزایش برودت هوا، بارش باران و برف و افزايش حوادث جاده اي در گردنه هاي اصلي، پرتردد،‌حادثه خيز و برف گير كشور تمامي پايگاه هاي اورژانس 115 در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با توجه به شرایط جوی کنونی، افزایش برودت هوا، بارش باران و برف و افزايش حوادث جاده اي در گردنه هاي اصلي، پرتردد،‌حادثه خيز و برف گير كشور و همچنین احتمال بروز حوادث غیرمنتظره همانند ریزش کوه، سقوط بهمن ،آب گرفتگی و انسداد راه ها ، كاهش زمان رسيدن به بالين بيمار و افزايش امنيت خاطر مسافرين حضور پررنگ نيروهاي اورژانس و ارائه خدمات مطلوب فوريتهاي پزشكي به مسافرين و هموطنان عزيز در این راستای علاوه بر استقرار تمامی آمبولانسهای اورژانس 115 ، ‌تمامي پايگاه هاي اورژانس  115 و همچنين پايگاه هاي امداد هوايي جهت ارائه خدمات پزشكي به افراد حادثه ديده نيز در آماده باش كامل قرار دارند . همچنين  آمبولانس هاي 4WD موجود در مراكز آماده و به تجهيزات  فني زمستاني مانند زنجير چرخ و ...مجهز شده اند.

همچنین با توجه به برنامه ريزي  های انجام شده جهت فراخوان نيروهاي خارج از شيفت جهت مقابله با شرايط بحراني مرتبط با سرما و برف‌ ، تمامی پرسنل اورژانس در مناطق برفگیر در آماده باش کامل قرار دارند.

شايان ذكر است تدابير لازم جهت ذخيره مواد غذايي،‌دارو و وسايل گرمايشي در پايگاه هاي مستقر در گردنه هاي برف گير انجام گرفته است، به طوري كه پايگاههاي مذكور می توانند به عنوان سرپناه مورد استفاده در راه ماندگان قرار گيرند. مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي كشور جهت ارائه خدمات مطلوب پزشکی به مسافرین و امدادرسانی درزمستان به حادثه دیدگان حوادث ترافیکی ومحیطی و افزایش پوشش امداد جاده ای درنقاط برف گیر وحادثه خیز تمام توان لجستيكي و نيروي انساني خود را به كار بسته است.  

در اين راستا 18000 پرسنل مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي سراسر كشور(با احتساب اضافه كار)در  810 پايگاه شهري،  1273پايگاه جاده اي، و در كل 2083پايگاه هاي شهري و جاده اي با استعداد 3040آمبولانس، 57 اتوبوس امبولانس و 52 موتورآمبولانس به ارائه خدمات به هموطنانمان خواهند پرداخت. همچنين  4پايگاه امداد هوايي نيز در آماده باش كامل می باشند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: اورژانس ، برودت ، بارش ، برف ، باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.