سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

امدادرسانی به 996 در راه مانده

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان اردبیل گفت: در دو روز گذشته با تلاش جمعیت هلال احمر استان اردبیل به 996 در راه مانده در جاده‌های استان اردبیل امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ بهرام غیبی دیروز در بازدید از مراکز و پایگاه‌های امدادرسانی در نیر اظهار داشت:‌ تلاش تمامی عوامل امدادی بر این است تا با استقرار در پایگاه‌های مختلف امداد جاده‌ای خدمات مناسبی را به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان به ویژه جاده‌های کوهستانی ارائه کند که در این زمینه به نظر می‌رسد امداد زمستانی با قوت و قدرت ادامه دارد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر با بهره‌گیری از 34 گروه امدادی در قالب 120 امدادگر در جاده‌های اصلی و فرعی سعی دارد تا در قالب طرح زمستانی به مسافران و مردم خدمات ارائه کند که انتظار بر این است این نارسایی‌ها و مشکلات با کمک امدادگران پرتلاش برطرف شود.

غیبی خاطر نشان کرد: نیروهای امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در دو روز گذشته به دنبال بارش برف و کولاک شدید موفق شدند حدود 17 نفر از مصدومان و حادثه‌دیدگان راهنمایی و رانندگی را به مراکز بیمارستانی انتقال داده تا آنها را از مرگ حتمی نجات دهند.

وی افزود:‌ جمعیت هلال احمر با اسکان ده‌ها نفر و توزیع غذای آماده و اقلام مورد نیاز تلاش کرده تا در راه ماندگان را یاری کند و از بروز برخی نارسایی‌ها در این حوزه جلوگیری کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان اردبیل در ادامه بیان کرد: با تلاش نجات‌گران جمعیت هلال احمر اردبیل هشتمین زن باردار از روستای نویلی علیا در بخش مرادلوی شهرستان مشگین‌شهر به مرکز درمانی انتقال یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، هلال ، احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.