سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر دفاع:

آمادگی کامل برای هر نوع جسارت گستاخانه آمریکا را داریم

وزیر دفاع با بیان اینکه ما به آمریکا نصیحت می‌کنیم که عظمت ملت ایران را بپذیرد، گفت: آمادگی کامل برای هر نوع جسارت گستاخانه آمریکا و طفل صغیرش اسرائیل را داریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، وزیر دفاع و پشتیبانی امروز در حاشیه رونمایی از پروژه طوبا  در جمع خبرنگاران گفت: امروز اولین بار نیست که آمریکا از این نوع تهدیدات می کند آمریکا قبلا یک بار نیز این گزینه را روی میز گذاشته بود و نتیجه آن جنگ هشت ساله‌ای یا بود که ایران در آن پیروز شد.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه هسته‌ای ایران بهانه‌ای بیش نیست، گفت: ما به آمریکا نصیحت می‌کنیم که عظمت ملت ایران را بپذیرد چرا که ملت ایران هیچگاه از این تهدیدها متاثر نمی‌شود.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: در صورت جسارت آمریکا و طفل صغیرش اسرائیل آماده برخورد و مقابله با آنها هستیم و به آنان نصحیت می‌کنیم که به راه راست برگردند چراکه ایران هیچگاه به دنبال تجاوز نبوده است.

وزیر دفاع همچنین در پاسخ به این سوال که وزارت دفاع در کنترل مرزی چه پشتیبانی از نیروی انتظامی می‌کند‌، گفت: وزارت دفاع قطعا در جهت پشتیبانی نیروهای مسلح باید تجهیزات و ابزار مورد نیاز نیروهای مسلح را تهیه کند و در قالب تعریف نیاز روشنی که آنها می‌کند بتواند این ابزار را تولید کند و در اختیار بگذارد چه به صورت تجهیزات اپتیکی و چه به صورت تجهیزات راداری.
 
سردار دهقان با اشاره به قابلیت‌های پروژه طوبی گفت: این پروژه قابلیت‌های زیادی دارد و به صورت آزمایشی در استان البرز انجام شده است از جمله امکانات این پروژه این است که می‌تواند امکانات صوتی و تصویری را در زمان و مکان مشخص و با کاربران گروهی و فردی در قالب شبکه امن و مانع از اختلال فراهم آورد.
 انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، دفاع ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.