سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

آثار جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار در اراک اکران می شود

مسوول اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: آثارارائه شده به سی و دومین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور برای نخستین بار در اراک اکران می شود.

رحمت الله کرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: نمایش این آثار از 16 بهمن در سیمنا فرهنگ اراک آغاز و تا 25 بهمن جاری ادامه خواهد داشت و در این مدت حدود 20 فیلم در این سینما نمایش گذاشته شود.
وی، اسامی فیلم هایی که در این مدت در سینما فرهنگ اکران می شود را شامل، «مهمان داریم»، «انارهای نارس»، «ردکارپت»، «پنج ستاره»، «چ»، «روزگاری عشق و خیانت»، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، «با دیگران»، «برف»، «خواب زده ها»، «ملبورن»، «خانه پدری»، «خط ویژه»، «متروپل»، «تمشک»، «رنج و سرمستی»، «بعدا اعلام می شود»، «فرشته ها با هم می آیند»، «عصبانی نیستم» و «فصل فراموشی فریبا»، اعلام کرد.
وی گفت: دیجیتالی شدن سامانه نمایش سینما فرهنگ اراک ، امکان نمایش آثار جشنواره فیلم فجر را فراهم کرده است.
در حال حاضر سه سالن نمایش با 970 صندلی در اراک وجو دارد که همگی در میدان اصلی شهر واقع شده ، درهر یک از سالنهای سینمای شهر اراک در طول سال بطور متوسط حدود 12 فیلم را اکران می شود.
از مجموع 33 شهر استان مرکزی فقط شهرهای اراک، خمین و محلات از سالن سینما برخودارند ، سالن سنمایی شهر محلات نیز غیرفعال است.
/
برچسب ها: فیلم فجر ، جشنواره ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.