سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

نقشه راه توسعه استان در چهار ماه آینده مشخص می‌شود

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: وظیفه شورای برنامه‌ریزی، تعیین خط مشی توسعه استان است و این شورا باید به سوالات مطرح در زمینه چگونگی توسعه استان در چهار سال آینده پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،جبارزاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، خاطرنشان کرد: طرح اولیه این کار با مشارکت معاونت برنامه‌ریزی استانداری تهیه شد و در ادامه برنامه عملیاتی آن با توجه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در استان تدوین خواهد شد.

جبارزاده با تاکید بر مشارکت همه دستگاه‌ها در تدوین نقشه راه توسعه استان، گفت: با استفاده از همه تجارب مدیریتی باید به سوالات مطرح در زمینه توسعه استان پاسخ دهیم و در مدت سه تا چهار ماه، راه توسعه استان را برای چهار سال آینده ترسیم کنیم.

وی تصریح کرد: باید بدانیم که برای رسیدن از وضع موجود به نقطه مطلوب چه کارهایی لازم است و باید به کدام سمت برویم.

در این نشست نظام‌نامه سند تدبیر توسعه استان و چارچوب مفهومی این سند توسط معاون برنامه‌ریزی و مشاور اقتصادی استاندار تشریح و مقرر شد بحث و بررسی بر روی آن در جلسات بعدی شورای برنامه‌ریزی انجام شود.

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین 29 مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان تصویب و در عین حال مقرر شد از این پس صدور مجوزهای احداث بنا در اختیار فرمانداری‌ها قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: نقشه راه ، توسعه ، اینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.