سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اهدا بیش از 30 خشت طلا به حرم اهل بیت توسط مردم سبزوار

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوارگفت : تاکنون 30 خشت طلا برای پروژه صحن امام رضا (ع) در کاظمین تو.سط مردم این شهرستان اهدا شده است.

محمود ساده در گفت گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، افزود: هزینه هر خشت طلا ، سه میلیون ریال است .

وی با بیان اینکه بیش از 920 میلیون ریال وجوه نقدی و 47 گرم طلا از ابتدای امسال توسط مردم این شهرستان تقدیم عتبات عالیات شداست تصریح کرد:این کمک ها برای پروژه صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف و پروژه ساخت صحن حضرت ثامن الحجج (ع) تقدیم عتبات عالیات شده است.

وی با بیان اینکه از آغاز فعالیت تا سال 88 مردم این شهرستان بیش از یک میلیارد و 849 هزار ریال نقدی و 322 گرم طلا تقدیم عتبات عالیات کرده اند یاد آورشد:علاوه بر کمک های مردم شهرستان سبزوار به بازسازی عتبات عالیات ، بیش از 11 میلیون و 208 هزار ریال نیز توسط مردم این شهرستان در سال 89 برای ساخته شدن ضریح مطهر امام حسین (ع) اهدا شد.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار همچنین خواستار برنامه ریزی در جهت جذب و هدایت بیشتر کمک های مادی و معنوی مردم با توجه به مشارکت پذیری آحاد جامعه در این زمینه شد.

وی گفت: در بازسازی عتبات عالیات ، همواره مشارکت های مردمی نقش و جایگاه اصلی را داشته است و به نوعی می توان عرصه بازسازی عتبات را عرصه ایثار و فداکاری مردمی معرفی کرد./ز

برچسب ها: اهدا ، خشت ، طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.