سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

آبرسانی با تانکر به روستاهای آسیب دیده نوشهر

مشکل قطعی آب در روستاههای نوشهر همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، رئیس آب و فاضلاب روستایی نوشهر در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت : تعداد ۱۶ روستا از توابع بخش مرکزی در شرق نوشهر از نعمت آب بهره مند شدند اما مناطق مزگاه ، ملکار ، ملاکلا ، منوچهر کلا و... دو روز است که در بی آبی به سر می برد.

خلیل اسماعیلی با بیان اینکه اگر در ملکار برق داشته باشیم آب آن منطقه نیز وصل می شود افزود: در منطقه ملاکلا ” نیز چهار روستا دچار کم آبی هستند چرا که لوله هایی که از داخل جنگل عبور داده می شوند دچار شکستگی شدند و در حال حاضر با تانکر آبرسانی انجام می شود.

وی گفت: آبرسانی با هفت تانکر انجام می شود که ۵ تانکر از مرکز استان و یک تانکر از استان قم و یک تانکر دیگر نیز از استان گلستان به نوشهرجهت خدمات رسانی اعزام شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نیز ابراز داشت: با ۵ دستگاه گریدر ، 2 دستگاه لودر ، 3 دستگاه نمک پاش مکانیزه ، ۴دستگاه لودر عملیات بازگشایی مسیرها را انجام می دهند.

درویشعلی میار با اشاره به اینکه در محورنوشهر به رویان حد فاصل منطقه مزگاه ، کیسی ، لتینگان و چلندر عملیات های پاکسازی انجام شد تا این محورهای مواصلاتی اصلی دچار مشکل نباشند خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰ نفر نیرو که حتی از استان نیز به ما ملحق شدند دراین امر همکاری دارند.

دراین جلسه مسئول هلال احمر بابلسر که نوشهر بعنوان منطقه معین آنها در نظر گرفته شد نیز گفت: تعداد حدود 4 هزار بطری آب معدنی و ۱۰ هزار قرص نان به نوشهر ارسال شد و تعداد ۱۸ هزار قرص نان نیز تا ساعتی دیگر ارسال می شود.

انتهای پیام./ز
برچسب ها: نوشهر ، مشکل ، قطعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.