سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

جرایم مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی را با مشکل روبرو ساخته است

رییس کمیسیون پشتیبانی اتاق اصفهان گفت: جریمه های سنگین مالیات بر ارزش افزوده صنایع را دچار مشکل کرده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، «سیدعبدالوهاب سهل آبادی» در نهمین جلسه کمیسیون پشتیبانی اتاق اصفهان با اشاره به وجود 16 نماینده از اتاق بازرگانی در هیات های حل اختلاف مالیاتی استان اصفهان گفت: افزود:متاسفانه صنعتگران گاهی برای مبالغ بسیار ناچیز بدهی به اداره مالیاتی، ممنوع الخروج می شوند.

وی با اشاره به چالش هایی مانند تورم و ناهماهنگی دولت با بخش خصوصی در بعضی موارد، گفت: کارشناسان بخش خصوصی و تشکل هایی مانند اتاق بازرگانی و خانه صنعت، معدن و تجارت باید مسایل را به مسوولان انتقال دهند.

وی جرایم مالیات بر ارزش افزوده را یکی از چالش‌های عمده واحدهای تولیدی استان برشمرد و گفت:برخی از فعالان اقتصادی به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع الخروج شدند.

سهل آبادی تصریح کرد:باید تلاش کنیم ارزش کارآفرین و تولید کننده در فضای اقتصادی حفظ شود و به دلیل بدهی مالیاتی ضخیت وی را مخدوش نسازیم.

نایب رییس اتاق اصفهان در ادامه به به روز شدن معوقات بانکی اشاره کرد و گفت:بانک ها در شرایط کنونی به جای اینکه نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی را برطرف کنند به دنبال به روز کردن معوقات بانکی می‌باشند.

وی راستی آزمایی از وضیت کنونی واحدهای صنعتی استان و کشور را لازم و ضروری دانست .

رییس کمیسیون پشتیبانی اتاق بازرگانی اصفهان افزود: در سال جاری برای پیگیری مسایل روز صنعتگران، 19 مصوبه در کمیسیون داشتیم که 17 تا از آنها اجرایی شده است و 2 تای دیگر در حال پیگیری است.

سهل آبادی با بیان اینکه دنیا می داند جنگ با ایران منتفی است، اظهار کرد: صاحبان صنعت این روزها در حال انجام جهاد و حماسه اقتصادی هستند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.