سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ویژه بان کی مون با مسئول روابط بین‌الملل حزب الله لبنان دیدار کرد

نماینده وی‍ژه دبیرکل سازمان ملل متحد و مسئول روابط بین الملل حزب الله در دیدار با یکدیگر ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی در لبنان تاکید کردند که هیچ توجیهی برای ارتکاب این جنایات پذیرفتنی نیست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع؛ عمار الموسوی، مسئول روابط بین الملل حزب الله لبنان امروز دوشنبه با دیریک بلامبلی نماینده ویژه بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در لبنان دیدار کرد.
 
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای گفت: در این دیدار انفجارهای زنجیره ای تروریستی در لبنان به خصوص انفجار شنبه شب در شهر هرمل در منطقه البقاع در شرق لبنان محکوم شده است.
 
انفجار شامگاه شنبه در شهرهرمل به شهادت 4 تن و زخمی شدن حدود 30 تن دیگر از شهروندان بی گناه لبنان از جمله چند کودک و زن منجر شد.
 
 مسئول بین الملل حزب الله و نماینده سازمان ملل تاکید کردند که همه این جرایم غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان را هدف گرفته اند و هیچ منطقی برای توجیه این اقدامات قابل قبول نیست.
 
 حزب الله و نماینده سازمان ملل بر اهمیت حمایت از نهادهای امنیتی در لبنان و در راس آن نهاد ارتش و تحکیم توانمندی آن تاکید کردند و گفتند در شرایط کنونی تلاش هایی برای ضربه زدن بر ثبات ملی و صلح داخلی می شود که بهترین راه مقابله با آن حمایت ملی از نهاد ارتش است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.