سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر خزانه داری آمریکا خواستار افزایش سقف بدهی های این کشور شد

وزیر خزانه داری آمریکا از کنگره این کشور خواست تا با افزایش سقف بدهی های این کشور موافقت کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی بی سی:"ژاک لو" وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد، فرصت پیش روی کنگره برای تصمیم گیری درباره افزایش سقف بدهی های این کشور رو به اتمام است.قرار است تا روز جمعه کنگره در این باره تصمیم گیری کند.

وی در خلال سخنرانی خود در شهر واشنگتن گفت:کنگره باید برای افزایش توان ما در دریافت وام اقدام فوری انجام دهد و افزود:«در یک کلمه وقت روبه اتمام است»

ایالات متحده آمریکا روز جمعه از قدرت قانونی خود برای دریافت وام استفاده خواهد کرد و کنگره آمریکا نیز تنها نهاد تصمیم گیری درباره افزایش سقف وام در این کشور است.

ژاک لو در ادامه گفت:بعد از این تاریخ وزارت خزانه داری وادار خواهد شد تا اقدامات فوق العاده ای را با هدف ادامه تامین مالی دولت وضع کند و این اقدامات هرگز نمی تواند زمان زیادی به طول بیانجامد و در پایان ماه به انتهای خود خواهد رسید.

وی در ادامه هشدار داد، اگر این کشور نتواند وام بیشتری دریافت کند، مقابله با تعهدات مالی دولت فدرال ممکن نخواهد بود.

"جک لو" افزود:  دولت با وضعیت موجود  و در اختیار نداشتن مجوز افزایش بدهی‌هایش ، بزودی در انجام تعهداتش ناکام خواهد شد. حقیقت اینجاست ، هرچه بیشتر این روند به طول بکشد ، خطرات زیادی دولت را تهدید خواهد نمود. در حالی‌ که تلاش می کنیم اصلاحات اقتصادی را در آمریکا اجرایی کنیم ، مستمری‌های تامین اجتماعی ، حقوق پرسنل نظامی و ارتش  را نباید در مخاطره بیاندازیم.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.