سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افخم خبر داد

سفر هیئت اقتصادی فرانسه به ایران با هدف شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در کشورمان

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: سفر هیئت اقتصادی فرانسوی (شورای کارفرمایان فرانسه) به ایران که متشکل از صاحبان صنایع و شرکت‌های این کشور در زمینه‌های مختلف است، از تاریخ 14 لغایت 16 بهمن، با هدف شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری آینده در بخش‌های مختلف اقتصادی کشورمان صورت می‌گیرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "مرضیه افخم" سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در خصوص سفر هیئت اقتصادی فرانسه به تهران اظهار داشت: سفر هیئت اقتصادی فرانسوی (شورای کارفرمایان فرانسه) به ایران که متشکل از صاحبان صنایع و شرکت‌های این کشور در زمینه‌های مختلف است، از تاریخ 14 لغایت 16 بهمن، با هدف شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری آینده در بخش‌های مختلف اقتصادی کشورمان صورت می‌گیرد.

وی افزود: روایط اقتصادی بین دو کشور ایران و فرانسه دربردارنده منافع دو طرفه است و بر اساس هماهنگی بعمل آمده، شرکت‌های فرانسوی در این سفر با مقامات ذی‌ربط اقتصادی و صاحبان صنایع کشورمان و فعالان بخش خصوصی دیدار خواهند داشت.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر هیئت‌های اقتصادی مختلفی از کشورهای اروپایی به کشورمان سفر کرده‌اند که سفر این هیئت اقتصادی نیز در همین چارچوب و در راستای بررسی زمینه‌های تقویت تعامل بین بخش‌های خصوصی دو کشور صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.