سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجدید میثاق وزیر ارشاد، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

"علی جنتی" صبح امروز به همراه جمع کثیری از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، معاونین، مدیران وزارتخانه با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز به همراه جمع کثیری از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ، معاونین ، مدیران ، روسای سازمان ها و کارکنان وزارتخانه با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره ) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

علی جنتی، در این مراسم ضمن تاکید بر حفظ ارزش ها و آرمان های امام راحل اظهار داشت: باید برای حفظ استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی خود بکوشیم و به هویت اصلی خود بازگردیم ، این امر جز در سایه ی مقام معظم رهبری و تلاش ملت ایران محقق نمی شود.
 
وی افزود: تمام دشواری ها و سختی هایی که ملت ایران تاکنون متحمل شده اند ناشی از پافشاری برای دستیابی به استقلال در تمامی زمینه ها بوده است.
 
جنتی ضمن اشاره به همت بدنه  دولت "تدبیر و امید" برای تحقق و دستیابی آرمان های حضرت امام خمینی (ره) گفت: در این راه نباید از هر گونه پایداری و پافشاری دریغ کنیم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین تاکید کرد: ما باید برای آزادی بیان و گفتار در سطح رسانه ها تلاش کنیم.
 
در این مراسم وزیر ارشاد به همراه جمعی از کارکنان ، مدیران و اهالی فرهنگ و هنر با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام و با آرمان های  وی تجدید میثاق کردند.
 
گفتنی است در این مراسم "حجت الله ایوبی" معاون سینمایی وزیر ارشاد، "حسین انتظامی" معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، " سید علی صالحی" معاون فرهنگی وزیر ارشاد، "علی مرادخانی" معاون هنری وزیر ارشاد و "حسین نوش آبادی" معاو حقوقی و پارلمانی وزیر ارشاد حضور داشتند.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.