سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهربان: لیگ فوتبالدستی را پس از مسابقات جهانی فرانسه برگزار می‌کنیم

انجمن فوتبالدستی قصد دارد پس از مسابقات جهانی فرانسه و اتریش رقابتهای لیگ را در کشور برگزار کند.

عبدالحسین دلداده مهربان سرپرست انجمن فوتبالدستی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتبالدستی بها و تابستان 93 مسابقات جهانی فرانسه و اتریش را در پیش دارد، مسئولان انجمن قصد دارند با بهبود و شرایط مالی و جذب اسپانسر تیم ملی را به مسابقات جهانی اعزام کنند.

وی ادامه داد: انجمن فوتبالدستی در راستای تاکید علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی مبنی بر حضوری موثر در میادین بین‌المللی قصد دارد فروردین ماه 93 مسابقات سراسری انتخابی تیم ملی در دو رده مردان و بانوان را برگزار کند با شناخت نفرات برتر، هفته اول اردیبهشت ماه اردوی آماده‌سازی تیم ملی را برپا می‌کنیم.

مهربان افزود: برگزاری همایش پیشکسوتان و مسئولان کمیته‌های استانی اولین قدم خود در انجمن فوتبالدستی بوده است و قصد داریم طبق برنامه در ایام مبارک دهه فجر در شهرستان ساری همایش پیشکسوتان و مسئولان کمیته‌های استانی را در خصوص موانع و مشکلات فوتبالدستی و راههای توسعه و گسترش این رشته پرطرفدار در سراسر کشور را برگزار کنیم.

سرپرست فوتبالدستی تصریح کرد: ارتقای سطح داوری و مربیگری فوتبالدستی یکی از اهداف مهم انجمن است و با توجه به اینکه فوتبالدستی ایران در سطح جهان جایگاه شناخته شده‌ای دارد لذا باید مربیان، داوران کشورمان هم با علم روز دنیا آشنا شدند و مدارج بین‌المللی را طی کنند البته انجمن برای ارتقای سطح داوران و مربیان در حال برنامه‌ریزی است.

وی افزود: انجمن فوتبالدستی قصد راه‌اندازی این رشته در ارگان‌ها و نهادهای سطح کشور را دارد و مقرر است آموزش‌های لازم را برای علاقه‌مندان این رشته مهیا نماییم انجمن قصد دارد لیگ فوتبالدستی کشور را برای نخستین بار در کشور پس از مسابقات جهان فرانسه و اتریش برگزار کند.

برگزاری لیگ یکی دیگر از راهکارهای انجمن جهت گسترش و تعلیم این رشته در کشور است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.