سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"روحتاف" نام لیلی را مشق می‌کند

گروه موسیقی "روحتاف" کنسرت "مشق نام لیلی" را در تالار وحدت اجرا می‌کند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، گروه "روحتاف" به سرپرستی "سید آرش شهریاری" کنسرت "مشق نام لیلی" را در تالار وحدت به روی صحنه می‌برد.

ساز و آواز، سودای دگر، ساز و آواز، شد ز غمت، ساز و آواز، ساقی، تکنوازی اودو، ساز و آواز، مست از می جام جان، مثنوی مشق نام لیلی، دلبر عیار، ساز و آواز، او و دلبر قدح نوش از جمله قطعاتی است که در این کنسرت اجرا می‌شود.

قطعات بالا از اشعار صغیر اصفهانی، مولانا، ملاپریشان دینوری، ملک جهان جیحون آبادی، مهسا زمانیان، صفی علیشاه و سید آرش شهریاری انتخاب شده‌اند.

سید آرش شهریاری، خواننده و نوازنده تنبور؛پوروش خلیلی، آواز؛ سيد اسکندر شهرياري، نوازنده ني، تنبور، چهارتار، نرگس و هم آوا؛ سيدمجيد ميرهمايوني ( هويار)، نوازنده بم تنبور، تنبورک بلوچي و هم آوا؛ سيد سلمان حسيني، نوازنده تنبور؛ مهسا زمانيان، نوازنده تنبور و هم آوا؛ علي کمالي، نوازنده تنبور و هم آوا؛ ميلاددزفوليان، نوازنده نرگس،چهارتار و هم آوا؛ جلال جهاني، نوازنده تنبور و هم آوا؛ آزاده شمس، نوازنده قيچک و هم آوا؛ شعيب کمين پور، نوازنده چنگ عيلامي و هم آوا؛ فاروق رحماني، نوازنده رباب؛ علي گرامي، نوازنده سازهاي کوبه اي؛ پژمان جهان آرا، آواز دوم و آزاده جهان آرا، هم آوا در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند.

گفتنی است کنسرت گروه روحتاف 17 و 18 بهمن ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می شود و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.