سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ديدار رئيس سازمان هواپيمايي كشوري با مديرعامل شركت فرودگاهها؛

تاخيرات پروازي فرودگاه مهرآباد بررسي شد

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري به همراه معاونان و مديران خود با اسماعيل تبادار رئيس جديد هيات مديره و مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور ديدار و پيرامون ساماندهي تاخيرات پروازي و راهكارهاي برون رفت از مشكلات فرودگاه مهرآباد به گفت و گو پرداختند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در اين ديدار عليرضا جهانگيريان، بر ساماندهي مجدد ترمينال‌هاي فرودگاه مهرآباد به منظور بهره‌وري مناسب از ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي موجود، ساماندهي تاخيرات پروازي، ارتقا ايمني و راهكارهاي برون رفت از مشكلات اين فرودگاه تاكيد كرد.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به فرارسيدن سفرهاي نوروزي خواستار مرتفع شدن كاستي‌ها و همچنين تسريع در اجراي فعاليت‌هاي فرودگاهي، تكريم حقوق مسافران با اطلاع‌رساني به‌موقع در زمان بروز تاخيرات پروازي و پاسخگويي مسوولان فرودگاهي به مسافران شد.

وي با اشاره به مشكلات موجود در زمان پيك پروازها و پايين بودن ظرفيت‌ فرودگاه مهرآباد خواستار بكارگيري طرح مناسب پروازي براي باندها و اهتمام جمعي براي برطرف شدن مسائل موجود شد.

اسماعيل تبادار رئيس جديد هيات مديره و مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور نيز از تشكيل كارگروهي به ‌منظور بررسي مشكلات موجود در فرودگاه مهرآباد خبرداد و گفت: ايمني از عمده ترين دغدغه هاي وي به شمار مي رود و به منظور برون رفت از مشكلات و ساماندهي اين فرودگاه اقدامات لازم در دستور كار اين شركت قرار دارد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.