سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویندوز 8 یا 8.1 کدامیک؟

اگر شما به روی سیستم خود ویندوز جدید مایکروسافت یعنی ویندوز 8 را نصف کرده اید، حتما دوست دارید تا درباره ی آپدیت جدید و رایگان این ویندوز 801 اطلاعاتی کسب کنید.

به گزارش خبرنگار اورژانسIT باشگاه خبرنگاران؛  بسیاری از کاربران به دنبال این جوانبد که چرا درست بعد از چندین ماه این آپدیت عرضه شد و آیا لازم است تا به 8.1 کوچ کنیم؟

 در این گزارش سعی شده تا  با 5 تفاون این 2 ویندوز آشنا شویم.


بازگشت دکمه START

مایکروسافت با  عرضه ویندوز 8 خیلی از طرفداران خود را  عصبانی کرد دلیل  این عصبانیت حذف دکمه استارت بود که از زمان ویندوز 95 تا به  الان حظور داشت.مایکروسافت در جواب این منتقدان خشمگین آیکون استارت را در آپدیت 8.1 برگرداند ولی نه به صورت قبل بلکه شما با فشردن ایکون استارت  صفحه اولیه  ویندوز 8 منتقل خواهید شد.

*شخصی سازی بیشتر در صفحه  استارت

 مایکروسافت با اضافه کردن 2 سایز جدید برای تغییر آیکون ها در صفحه استارت، دست شما را برای چينش هر چه بهتر آیکون های خود باز گذاشته است.

*برنامه های خود را سریعتر پیدا کنید

 مایکروسافت با اضافه کردن آیکون در صفحه اولیه ویندوز  برای دسترسی سریعتر به برنامه های نصب شده  توسط کاربر این کار را ساده تر و سریعتر کرده است.

*مشاده 4 تصویر همزمان

 در ویندوز 8، شما تنها می توانستید 2 برنامه را به صورت  در کنار هم ببینید اما در آپدیت جدید این محدودیت به 4 برنامه ارتقاء پیدا کرده است.

* برنامه ای برای تصاویر شما

 برنامه دیگری که تغییر کرده است برنامه ای برای مشاده و ایجاد تغییرات در تصاویر شماست این برنامه با طراحی ساده تر نسبت به ورژن قبلی  خود و همچنین اضافه  شدن قابلیت های جدید برای ایجاد تغیرات شما را از نصب برنامه دیگر  بی نیاز می کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۱ تير ۱۴۰۰
ویندوز 8 سریع تره یا ۸.۱ ؟
amir
۱۳:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
چرا دیگه ویندوزی ماکروسافت مثل ویندوز7 نمیسازه .ویندوز 8 که پراز عیب بود