سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

توسعه همه جانبه فارس یکی از اساسی ترین برنامه های دولت

معاون جدید عمرانی استانداری فارس توسعه همه جانبه استان را یکی از اساسی ترین برنامه های دولت در فارس دانست .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ خلیل رضائیان ادامه داد: توسعه به قیمت فدا کردن میراث فرهنگی را در استان نمی پذیریم.

وی در جلسه معارفه خود ضمن تشریح برخی از برنامه های پیش رو در حوزه معاونت امور عمرانی استانداری فارس افزود : ميراث فرهنگي، محيط زيست، آب و منابع طبيعي از محورهاي اصلي فعاليت هاي عمراني هستند كه نبايد آنها را فداي توسعه كرد.

این مسوول بیان کرد: نبايد مباحث بسيار مهم طبيعي و تاريخي را مانعي براي توسعه استان بدانيم و موجبات تخريب و يا نابودي آنها را فراهم كنيم.

رضائيان با بیان اينكه جاده نبايد از كنار يك اثر تاريخي عبور كند، گفت: طي چند سال مديريت خود بارها به نقاط مختلف استان فارس رفتم و به خوبي با وسعت و بزرگي اين استان آشنايي دارم و به همين دليل است كه مي گويم بايد به گونه اي برنامه ريزي و طراحي شود كه پالايشگاه در كنار جنگل ساخته نشود زيرا به اندازه كافي زمين در فارس موجود است.

معاون امور عمراني استانداري فارس ادامه داد: بازديد از نقاط مختلف استان و رسيدگي به مشكلات مردم در اولويت فعاليت ها قرار مي دهم زيرا اعتقاد دارم در نظام جمهوري اسلامي آنچه كه اهميت دارد ايجاد آرامش و رفاه براي مردم است.

وی با انتقاد از طولانی شدن زمان انجام طرحهای عمرانی، ابراز امیدواری کرد تا تسریع در زمان انجام اینگونه طرحها حلاوت بهره برداری آن‌ها را زندگی مردم حس کنیم.

وي افزود: طي 35 سال گذشته فعاليت هاي زيادي در كشور و استان فارس انجام شده است اما بايد به ياد داشته باشيم كه هر اندازه براي اين مردم كار كنيم باز هم مدیون ملت بزرگ ایران هستیم.

معاون عمراني استانداري فارس ادامه داد: کشور برای ادامه روند رو به رشد خود در کنار نیروهای جوان و خلاق به تجربه مدیریتی نیاز دارد و باید از تمام سرمایه های مدیریتی عمر 35 ساله انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

رضائیان گفت: همین که به عنوان معاون عمراني معرفي مي شوم از همگان تقاضاي هم فكري و مشورت دارم چرا که معتقدم خدمت به مردم تلاشی خستگی ناپذیر و وظیفه ای پایان ناپذیر است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: توسعه ، فارس ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.