سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان کل کشور در نشست خبری/1

اولویت ما در پرونده میلیاردر نفتی بازگشت اموال به دولت است

دادستان کل کشور گفت: اولویت ما در ارتباط با پرونده میلیاردر نفتی این است که اموال را به دولت برگردانیم.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "محسنی اژه‌ای" در پنجاه و هشتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه به پرونده میلیاردر نفتی"ب.ز" اشاره کرد.

وی در ارتباط با عملکرد دستگاه قضا در پرونده میلیاردر نفتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: فساد در هر بعدی اعم از اقتصادی، فرهنگی و اداری باید جلوگیری شود چرا که در غیر این صورت مشکلات سنگینی برای جامعه به وجود می‌آورد، بنابراین همه ما و آحاد مردم باید هر کدام به سهم خود با فساد مبارزه کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: دستگاه‌های حکومتی باید به طریق اولی و به عنوان وظیفه با اراده‌ای جدی با فساد مبارزه کنند و در این میان مردم نیز می توانند با امر به معروف و نهی از منکر سهم خود را در مبارزه با فساد ایفا کنند.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: اصلاح و مراقبت از گلوگاه‌ها و مراکزی که فساد از آنها ناشی می‌شود اهمیت بسزایی دارد، بنابراین باید اراده جدی‌ در این زمینه وجود داشته باشد و خواسته ما از دولت و ستاد مفاسد اقتصادی این است که بیشتر دقت کنند تا چنین پرونده‌هایی به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: اولویت ما در ارتباط با پرونده میلیاردر نفتی این است که اموال را به دولت برگردانیم و این در حالی است که فردی که شما نام بردید لیست اموال خود را به وزارت نفت اعلام کرده و حاضر به همکاری برای ادعایی است که وزارت نفت مطرح کرده است، بنابراین این پرونده به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، خبری ، میلیاردر ، نفتی ، قضا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.