سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

بهر‌ه‌برداری از ۳۱ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس

۳۱ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مهران خاکساری معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر 31 طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس با اعتباری بالغ بر 570 میلیارد ریال و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی برای 660 نفر اشتغال ایجاد شده، افزود: این طرح‌ها در شهرک‌های صنعتی شیراز، قیروکارزین ،‌کازرون، نورآباد، همایجان،‌ ملوسجان،‌ سپیدان، خرمبید،‌ آباده و فیروزآباد راه‌اندازی می‌شود.

خاکساری کارخانه پیشرفته و مجهز تولید نان صنعتی با سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شیراز را از مهم‌ترین این طرح‌ها دانست و ادامه داد: با بهره‌برداری از این کارخانه برای 25 نفر اشتغال‌زایی شده است و ظرفیت تولید سالانه 10 هزار تن نان صنعتی ایجاد می‌شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: بهره‌برداری از کارخانه تولید کالاهای قالب‌گیری شده از کاغذ مقوا و خمیرکاغذ با سرمایه‌گذاری 36 میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی 10 نفر، کارخانه تولید ظرف یکبار مصرف گیاهی با سرمایه‌گذاری 28 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 20 نفر و کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی با سرمایه‌گذاری 25 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 20 نفر از دیگر طرح‌هایی است که در این ایام فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کنند.

وی همچنین از بهره‌برداری 3 طرح مربوط به صنایع معدنی نیز در شهرک‌های صنعتی آباده و خرمبید خبرداد و گفت: این طرح‌ها شامل کارخانه تولید چینی آلات بهداشتی با سرمایه‌گذاری 21 میلیارد ریال در شهرک صنعتی آباده و دو واحد فرآوری سنگ و تولید سنگ‌نمای صادراتی در شهرک صنعتی خرمبید با سرمایه‌گذاری 48 میلیارد است.

خاکساری همچنین از بهره‌برداری از یک واحد سردخانه در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با سرمایه‌گذاری 24 میلیارد ریال خبرداد و بیان کرد: با فعالیت این واحد سردخانه دو مداره با ظرفیت 10 هزار تنی برای 15 نفر اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: صنعتی ، شهرکهای ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.