سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرکی: این بازی با بازی‌های دیگر فرقی نمی‌کند

حسین فرکی سر مربی فولاد خوزستان گفت: بازی با تراکتورسازی با بازی پرسپولیس و برد ما مقابل این تیم هیچ فرقی نمی‌کند ما با فکر بردن به هدایت به میدان می‌رویم و تلاش خواهیم کرد.

حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی فردای فولاد- تراکتورسازی در خلال بازی‌های جام حذفی بیان کرد: به طور حتم آمادگی کافی را برای این بازی دارا هستیم این بازی با بازی‌های دیگر تفاوتی ندارد.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی تیم خوب و قوی است واز هواداران خوبی هم بهره می‌برد امیدوارم بازی فردا یک بازی خوب وسالمی باشد با تمام قوا به میدان می‌رویم تا بتوانیم به مرحله فینال جام حذفی صعود کنیم.

** هوای سرد تبریز بزرگترین مشکل پیش رو است

سرمربی فولاد در مورد سردی هوا بیان کرد: تنها موردی که یک مقداری نگران کننده است وضعیت هوای نامناسب تبریز است این هوای سرد و یخبندان مسلماً روی بازی تاثیر خواهد گذاشت امیدوارم زمین بازی به گونه‌ای باشد که بازیکنان بتوانند روی زمین بازی خود را انجام دهند.

حسین فرکی در پایان گفت: در موضوعی که فدراسیون شاید میتوانست بازی نیمه نهایی جام حذفی را در زمان دیگری برگزار کند تکرار مکررات است هر دوتیم فولاد و تراکتور در فشار بازی‌های لیگ برتر – جام حذفی و رقابت‌های پیش روی جام باشگاه‌های آسیا هستند پس باید برنامه‌ریزی خود را به گونه‌ای انجام دهند که در تمام این مسابقات حداکثر موفقیت را کسب کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تراکتور ، فولاد ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.