سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

دعوت از کماندار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی ریکرو

در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان، کماندار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی ریکرو دعوت شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، به نقل از روابط عمومي اداره ي كل ورزش و جوانان استان، کمانداران برتر رشته ي ریکرو رقابت های انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان با حضور 270 ورزشکار از 17 استان کشور كه در سایت تیراندازی با کمان تهران برگزار شد، معرفی شدند و "صادق اشرفی" کماندار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی ریکرو دعوت شد.

در این رقابت های کماندارانی از استان های آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، فارس، کرمان، کیش، گلستان، مازندران و همدان در رشته های ریکرو و کامپوند به ترتیب در روزهای 13 و 14 بهمن ماه به صورت مجزا با یکدیگر رقابت می کنند.

در رشته ریکرو 100 کماندار در بخش مردان و 47 کماندار در بخش بانوان در هوایی برفی به رقابت پرداختند که در پایان صادق اشرفی کماندار آذربایجان شرقی به مقام پنجمی رسید.

نفرات برتر اول تا هشتم رشته ریکرو به شرح زیر معرفی شدند:بخش آقایان:

1- ساسان رضوی (همدان) 2- عماد خلج (تهران) 3- بهزاد پاکزاد (البرز) 4- علیرضا کاکوند (قزوین) 5- صادق اشرفی (آذربایجان شرقی) 6- رضا آزادگان (چهار محال و بختیاری) 7- محمد حسین خانی (تهران) 8- روزبه نظریان (اصفهان)

بخش بانوان:

1- ملیکا عبدالکریمی (کیش) 2- هدیه مظفریان (خراسان رضوی) 3- ساره اسدی (تهران) 4- مژده ممبینی (اصفهان) 5- مریم محمودی سرشت (تهران) 6- فریده میرزایی (خراسان رضوی) 7- فاطمه خراجی (اصفهان) 8- رویا عسگری (تهران)

گفتنی است در این رقابت ها مهسا خوشبخت از استان لرستان با 13 سال سن جوان ترین و حسن عبدالهی از تهران با 58 سال مسن ترین نفرات شرکت کننده در اولین روز بودند.

نفرات اول تا هشتم هر بخش به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

یک دوره مسابقه ي تیراندازی با اسلحه ي بادی به مناسبت گرامیداشت دھه ي مبارک فجر در سالن تیر اندازی باغشمال با ھمکاری ھیات تیراندازی استان آذربایجان شرقی و سپاه ناحیه ی ولایت تبریز برگزار شد.

این مسابقه که بین پایگاه ھا و حوزه ھای مقاومت بسیج دانش آموزی و محلات با شرکت 500 نفر از علاقه مندان در محل سالن ھیات تیراندازی با شعار مرگ بر استکبار جھانی برگزار و در این دوره از مسابقات که در اسلحه تفنگ بادی برگزار شد بانوان و آقایان بطور جداگانه با ھم به رقابت پرداختند که در نھایت به نفرات برتر این مسابقات جوایزی به رسم یادبود اھداء شد.

ھدف از برگزاری این مسابقات حفظ انسجام نیروھای بسیجی،ارتقاء و بالندگی روحی و نشاط روانی جوانان،شناسایی استعداد‌ھای درخشان در رشته ی تیراندازی و ھمگانی نمودن ورزش تیراندازی اعلام شده است./ز
 
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: اردوی ، تیم ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.