سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوناچیچ: لیگ برتر برای ما مهمتر از جام حذفی است

لوکا بوناچیچ سرمربی مس کرمان گفت: لیگ برتر برای ما مهمتر از جام حذفی است بخاطر همین ما به بازی با استقلال به عنوان یک بازی تدارکاتی نگاه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران لوکا بوناچیچ سرمربی مس کرمان در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال در جام حذفی گفت: لیگ برتر برای ما مهمتر از جام حذفی است بخاطر همین ما به بازی با استقلال به عنوان یک بازی تدارکاتی نگاه می‌کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: به هر حال ما قصد داریم با بازی مقابل استقالل تهران در جام حذفی خودمان را آماده بازی با گسترش فوالد در لیگ برتر کنیم.

وی تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است و ما بازی سختی مقابل این تیم در جام حذفی خواهیم داشت. ما چند روز پیش هم درلیگ برتر مقابل استقلال بازی کردیم در آنجا به این تیم فشار آوردیم اما در جام حذفی نمی خواهیم فشار زیادی روی این تیم بیاوریم.

سرمربی مس کرمان بیان کرد: ما بازیکن مصدوم زیادی داریم از موقعی که به تیم مس کرمان آمدم شیث رضایی را ندیدم اسلامی و حسن زاده هم مصدوم هستند و نمی توانند تیم را مقابل استقلال همراهی کنند.

وی درباره شرایط تیم مس کرمان گفت: من چند سال پیش هم در مس بودم و شرایط این تیم به همین منوال بود اما موفق شدم که تیم مس کرمان را در لیگ برتر حفظ کنم.

بوناچیچ تصریح کرد: من با تماس مستقیم ایرانمنش مدیرعامل باشگاه به تیم مس  کرمان آمدم واز طرف واسطه جذب این تیم نشدم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازیهای جام حذفی شانسی است اگر شانس به ما رو کند ما هم می‌توانیم برنده مقابل استقلال تهران شویم.
به هر حال تمام تمرکزمان را روی لیگ گذاشتیم تا سقوط نکنیم و جام حذفی زیاد برای ما اهمیت ندارد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: لوکا ، استقلال ، رضایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.