سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کرمانشاه

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه در خرداد ماه 93 با همکاری اتاق تعاون، اتاق بازرگانی و... برگزار می‌شود

معراج محرابی گفت : وظیفه برنامه ریزی برای تحقق صادراتی تا سقف 10 میلیارد دلار از گمرکات استان کرمانشاه به خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه سپرده شده است.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با بیان اینکه از کل صادرات 10 میلیارد دلاری 4 میلیارد دلار سهم استان کرمانشاه است، افزود: در این میان سهم زیربخش‌ها نیز به‌تفکیک مشخص شده است.

این مسئول سهولت تردد کامیون‌های ایرانی برای ورود به عراق، شبانه روزی کردن گمرکات استان کرمانشاه، تسریع و راه‌اندازی منطقه آزاد قصرشیرین و ایجاد شهرک‌های صنعتی مرزی در این شهرستان را از دیگر اقدامات لازم به‌منظور دستیابی به‌صادرات هدف‌گذاری شده دانست.

محرابی فراهم کردن عملیات بانکی و ایجاد صرافی‌ها در بازارچه‌های مرزی برای تسهیل ارزی، حذف پیمان ارزی و برپایی همایش‌ها و نمایشگاه‌های کالاهای صادراتی کشور در استان به‌شکل یک‌بار در سال را از جمله زیرساخت‌های ضروری در امر صادرات مطرح کرد.

وی با بیان اینکه در سال 93 شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود،گفت: همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه در خرداد ماه 93 با همکاری اتاق تعاون، اتاق بازرگانی و... برگزار می‌شود/ش ک.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.