سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

بهره‌برداری از 18 طرح عمرانی و کشاورزی در اسدآباد

در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی 18 طرح عمرانی در اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان اسدآباد 18 طرح عمرانی و کشاورزی به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی یک پروژه چاه ایستگاه پمپاژ برای تأمین آب شرب نیز آغاز شد.

طرح‌های بهره‌برداری شده شامل گازرسانی به 6 روستا، مقاوم‌سازی 10 واحد مسکونی، یک واحد تولیدی قارچ دکمه‌ای و آموزشگاه قالیبافی است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در آئین بهره‌برداری از این طرح‌ها، با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بهره‌برداری از طرح‌های خرد و کلان در سطح شهرستان‌های کوچک مانند اسدآباد نمونه‌ای از دستاوردهای انقلاب و ارائه خدمات دولت به مردم است.

حمزه عبدکوند با اشاره به اینکه احداث آموزشگاه قالیبافی و تولید قارچ دکمه‌ای در سطح روستاهای چنارسفلی و جنت‌آباد کاری بزرگ در راستای ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده‌ها است، گفت: با احداث این دو طرح برای 33 نفر به صورت مستقیم و پایدار اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در سطح روستاها، تصریح کرد: کشور ایران جزو 10 کشور حادثه‌خیز دنیا است که از 42 حادثه شناخته شده در سطح جهان 27 حادثه در کشور ایران رخ می‌دهد.

فرماندار اسدآباد تأکید کرد: این مهم می‌طلبد بیش از پیش به امر مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی توجه کنیم.

وی ادامه داد: دولت در راستای استحکام واحدهای مسکونی در روستاها اقدام به ارائه تسهیلات مقاوم‌سازی کرده است.

عبدکوند افزود: امیدواریم مردم با مشارکت در نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن‌های خود از این تسهیلات استفاده و به ضوابط و مقررات در ساخت و ساز از سوی بنیاد مسکن بیشتر توجه کنند.

وی از افزایش میزان تسهیلات مسکن خبر داد و گفت: این دولت به دنبال افزایش تسهیلات مقاوم‌سازی است که در سال آینده این مصوبه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: همدان ، کشاورزی ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.