سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل محمدی: تلاشهای ایران فیفا را تحت تاثیر قرار داد

مسئول مدارس فوتبال پایه درباره تقدیر و پاداش 50 هزار دلاری فیفا به فدراسیون ایران به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رضا گل محمدی- مسئول مدارس فوتبال پایه گفت: به دنبال برگزاری فستیوال مدارس فوتبال کشور در سال گذشته و در رده های مختلف زیر 8 سال، زیر 10 سال و زیر 12 سال در سراسر کشور، که با حضور 25 هزار فوتباال آموز در سراسر کشور برگزار شد، فستیوال نهایی را به میزبانی تهران و با حضور سپ بلاتر برگزار کردیم.

وی افزود: فستیوال نهایی در رده زیر 12 سال روز 16 آبانماه سال 92 با حضور بلاتر –رئیس فیفا و شیخ سلمان-رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئولین فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد که از نکات مهم برگزاری این برنامه می توان به برگزاری بسیار منظم و حضور 31 از تمامی استانهای کشوراشاره کرد. برگزاری بسیار  خوب فستیوال باعث شد تا مسئولین فیفا تحت تاثیر برنامه ها و کیفیت فنی ایران قرار گرفتند.

گل محمدی در ادامه بیان کرد: از لحاظ فنی 40 فوتبال آموز توسط استعدادیاب ها و کمیته فنی انتخاب شدند تا به عنوان نفرات منتخب به کمیته جوانان معرفی شوند که  خوشبختانه این ایده با استقبال بالایی رو به رو شد آکادمی ملی فوتبال برنامه های خود را به خوبی در این بخش اجرا کرد.با توجه به تقدیر فیفا و مبلغی که در اختیار ایران قرار گرفت، در نشست شورای آکادمی مصوب شد تا سال آینده نیز فستیوال زیر 12 سال کشور را به طور سراسری برگزار شود.

وی افزود: قرار است تا سال آینده با افزایش 15 هزار نفری فوتبال آموزان نسبت به سال گذشته و به صورت کلی بین 40 هزار نفر این کار انجام و فوتبال آموزان تحت آموزش قرار بگیرند.  بر همین اساس فستیوال های مقدماتی ابتدا در سطح استانها انجام و نفرات برگزیده درقالب 10 منطقه  در ایران حضور پیدا میکنند و در نهایت فستیوال نهایی در آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

مسئول مدارس فوتبال پایه در پایان گفت: از برنامه های جانبی فوتبال پایه می توان به برگزاری کلاس مدرسین فوتبال پایه با همکاری کمیته آموزش ، تهیه دروس آموزشی پزشکی و فرهنگی برای سنین پایه توسط کمیته های مربوطه و اعزام مربیان علاقمند به آموزش مربیگری پایه با همکاری و معرفی فدراسیون به دوره های بین المللی اشاره کرد. بر همین اساس و با توجه به برنامه هایی که در بخش فوتبال پایه داشتیم، فیفا ضمن استقبال از اقدامات فدراسیون فوتبال ایران، مبلغ 50 هزار دلار پاداش را اختصاص داد. ضمن اینکه فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا  قول هر گونه همکاری و مساعدت را در اجرای موفق و توسعه فوتبال ایران داد. جا دارد تا از همکاری مربیان زحمتکش و گمنام فوتبال پایه کشور در تمامی استانها و حتی نقاط محروم و همکاری بی شائبه آنها با آکادمی ملی فوتبال تشکر می کنم چرا که تلاشها و حمایتهای شبانه روزی آنها باعث شد تا مورد تقدیر فیفا قرار بگیریم.
 
انتهاي پيام/
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.