سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

رسیدگی به 48 پرونده عرصه‌های طبیعی خنداب در مراجع قضایی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خنداب از رسیدگی به 48 فقره پرونده در مراجع قضایی این شهرستان در حوزه حراست از عرصه‌های طبیعی خبر داد.

 عزیزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: از آن جایی که حفاظت از منابع طبیعی (جنگل‌ها، مراتع و ...) از مهم‌ترین وظایف سازمانی این اداره است در راستای اجرایی شدن این مهم ضمن تشکیل پاسگاه ویژه منابع طبیعی در شهرستان نسبت به برخورد با متخلفین و متجاوزین عرصه‌های ملی به طور مستمر و جدی اقدام شده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه تاکنون 48 فقره پرونده در مراجع قضایی مطرح که از این تعداد 35 مورد آن مختومه و نسبت به اجرای احکام صادره اقدام شده و مابقی پرونده‌ها نیز در حال رسیدگی در محاکم قضایی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خنداب همچنین از رسیدگی به 22 فقره پرونده اختلافی توسط کمیسیون تعیین تکلیف اراضی اختلافی این شهرستان در سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: در سال‌جاری تعداد 39 فقره پرونده نزد دبیرخانه هیئت تعیین تکلیف اراضی اختلافی شهرستان خنداب می‌باشد.

وی تصریح کرد: از این تعداد تاکنون 22 فقره پرونده رسیدگی و منتج به صدور رأی قاضی هیئت شده و مابقی پرونده‌ها در دست رسیدگی است.

به گفته وی بر اساس آراء صادره مساحت 605 هکتار از اراضی که دارای قابلیت کشاورزی می‌باشند، از محدوده اراضی ملی کسر و به مستثنیات پلاک‌ها اضافه شده است./ش ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.