سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست نویسندگان عصر پائیزی: امیدوار به تغییری در سطح جامعه هستم

امیدوارم شرایطی فراهم شود تا همه افراد یک جامعه موقعیت کار داشته باشند.

علی میرمیرانی سرپرست نویسندگان سریال "عصر پاییزی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:"عصر پائیزی" با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساخته شده و به طبع به منویات آنان هم متوجهی می‌شد. 


وی با اشاره به چگونگی همکاری خود با این پروژه تصریح کرد: زمانی که نگارش متن سریال "عصر پائیزی" را آغاز کردم، عده‌ای از عوامل کار عوض شده بود و من درتابستان 91 طرحی را به شبکه ارائه دادم که با تصویب آن، آغاز همکاری‌ام با این تیم شکل گرفت. 

میرمیرانی با اشاره به انتخاب سوژه کار و پارتی بازی در جامعه، اظهار داشت: در همه جوامع درامهای بسیاری در حوزه کارآگاهان و گاه روزنامه نگاران داریم ولی نسخه‌ای را برای فرهنگ کار نداشتیم.

سرپرست تیم نویسندگان "عصر پائیزی" افزود: چیزی که درذهن من شکل گرفت این بود که اگر پول و پارتی فردی نداشته باشد به طور مکرر شکست می‌خورد. 

میرمیرانی درباره استفاده از نظر هنرمندان برای بداهه‌گویی، تصریح کرد: با شروع کار 17 قسمت فیلمنامه آماده بود ولی زمانی که هنرمندان بخشهای مربوط به خود را مطالعه می‌کردند گاه طی تماس و برگزاری جلسه‌ای نظر آنها را در متن اعمال می‌کردم. 

وی ضمن ابراز امیدواری برای تاثیر گزاری این اثر تلویزیونی در جامعه خاطر نشان کرد: به طور قطع یک سریال با توجه به زمان پخش و مشکلات مردم می‌تواند در مقطعی تاثیر گذار باشد و امیدوارم مشکل کار و بحث سفارش کردن افراد به یکدیگر در جامعه کم‌رنگ شود.
 
 
انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.