سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

سبد کالا جدا از یارانه نقدی است

رئیس سازمان امور اقتصادی و‌ دارایی خراسان‌ رضوی با بیان این که سبد کالا جدا از یارانه نقدی است گفت: یارانه نقدی در بهمن‌‌ماه در موعد مقرر به حساب سرپرستان خانوار در استان واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سید‌علی شهابی در جمع خبرنگاران افزود: مبلغ یارانه همانند ماه‌های قبل و برای هر نفر 455‌هزار ریال است که به صورت جداگانه از سبد‌کالای تعریف شده به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز می‌شود.

وی اظهارداشت: مجموع مبلغ یارانه نقدی که در این مرحله به حساب سرپرستان خانوار در این استان واریز می‌شود، حدود 2600‌میلیارد ریال می‌باشد.

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی خراسان‌ رضوی اظهار داشت: یارانه نقدی در این دوره نیز به حساب 98‌درصد خانواده‌های استان واریز می‌‌شود.

شهابی در‌خصوص شمار افراد مشمول دریافت سبد‌ کالا در استان گفت: متولی این امر سازمان صنعت، معدن و تجارت است که با استفاده از اطلاعات افراد سرپرست خانوار سازمان امور اقتصادی و دارایی اقدام به توزیع این سبد می‌کند.

وی تأکید کرد: اطلاعات سیستم واریز نقدی یارانه در اختیار این سازمان قرار گرفته است و اقدامات لازم از سوی متولی توزیع سبد‌کالا انجام می‌شود. شهابی گفت: واریز یارانه نقدی همانند گذشته در موعد مقرر و در آغاز دهه سوم هر ماه در بهمن‌ماه جاری نیز انجام می‌شود.

برچسب ها: سبد ، کالا ، یارانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.