سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور در مرقد امام خمینی (ره) صورت گرفت

تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت بهداشت با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی

مدیران و کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی تهران با حضور در مرقد امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،  همزمان با فرارسیدن دهه فجر و سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی مدیران و کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی تهران در دومین روز از این دهه ضمن حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های ایشان و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

بنا بر این گزارش در این مراسم معاون دانشجویی، فرهنگی وزارت بهداشت به همراه رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اهدای تاج گل به مرقد امام خمینی (ره) به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کردند.

گفتنی است مدیران و کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی تهران هر ساله در نخستین روزهای ایام الله دهه فجر با حضور در مرقد امام خمینی (ره) ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.


انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.