سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

اعزام ماشین آلات برف روبی به شهرهای غرب مازندران

شهردارآمل، از ارسال تجهیزات وماشین آلات برف روبی سازمان عمران این شهرداری به منظور تسهیل نمودن عبور مرور جاده های بین شهری وتردد شهروندان شهرهای غرب مازندران در روز یکشنبه خبر داد.


احمدامیرسلیمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: با توجه به شدت بی سابقه بارش برف روزشنبه و یکشنبه در بیشتر شهرهای مرکزی وغرب مازندران، شهرداری آمل، تعدادی از ماشین آلات برف روب سازمان عمران آمل را شامل " لودر وگریدر" به همراه تعدادی از نیروهای این سازمان به این شهرها به منظور افزایش توان خودرویی در شهرهای برف گیر محمودآباد، رویان ، ایزدشهر و نور، اعزام کرد.

وی افزود: شهرداری آمل در راستای وظایف ذاتی خود در ارائه خدمات به شهروندان ونیز ضرورت نیاز شهرداری های غرب مازندران به ماشین آلات بیشتر برف روب برای تسریع در ارائه خدمات به شهروندان آن شهرها، اقدام به اعزام تجهیزات خودروهای برف روبی نموده است.

شهردار آمل ادامه داد: برای تسریع در روند اعزام ماشین آلات ونیز پرسنل سازمان عمران آمل به شهرهای برفگیر غرب استان، با شهردار نور هم نشست هماهنگی برگزار وشرایط و محدوده کاری برای تیم اعزامی شهرداری آمل مشخص شده بود.

همچنین شهردار نور از اقدام شهرداری آمل وسازمان عمران این شهرداری در اعزام ماشین آلات ونیروهای کمکی برای برطرف کردن نقاط برفگیر مناطق حساس شهری ومعابر اصلی قدردانی کرد.

بارش شدید برف روزهای شنبه ویکشنبه، بیشتر شهرهای مازندران را فرا گرفت ودر شهرهای غرب مازندران که شدت آن بیشتر بوده باعث مشکلات زیادی برای رفت وآمد شهروندان ووسایط نقلیه در جاده های اصلی بین شهری ودرون شهری این شهرها شده بود./ش

انتهای پیام

برچسب ها: اعزام ، برف روب ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.